Smink & Makeup

Office Makeup: Bori

2011. október 05. blondiegirl

Office Makeup sorozatunk harmadik részében Bori munkahelyi sminkjét mutatjuk be.

Bori a hétköznapokon nem sminkel erősen, de szemének kiemelésére minden reggel fordít pár percet. Sales-es munkája során fontosnak tartja az ápolt és jó megjelenést, de ez soha sem abból áll, hogy vakolatot kenne magára. Az ő neszeszerében a szempillaspirál mellett nem púdert, hanem egy nagy adag jókedvet találunk.

   Fotó: Görgy Éva

"A hétköznapi sminkem ez, kizárólag a szemem festem ki, ami kb. 10 percet vesz igénybe. Erre vagyok képes reggel. Néha a szemhéjamat egyáltalán nem festem, csak a szemem alatt húzom ki ceruzával és a szempilláimat kicsit megemelem. Viszont ezek nélkül nem lépek ki a lakásból.

Alapvetően nyáron, illetve melegben nem használok alapozót, azt inkább télen, amikor nem izzadom le magamról, illetve amikor fehér vagyok.

Nem vagyok híve a kirívó sminknek, szeretem a szolid árnyalatokat. Rúzst, szájfényt, pirosítót sosem használok."

Fotó: Görgy Éva

Szem:

  • szemhéjpúder: Shiseido duo (Warm tearose, Rose - The douceur)
  • szempillaspirál: Maybelline Volum' Express
  • szemceruza: ismeretlen

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása