Smink & Makeup

Sleek alapozó teszt

2011. november 14. Katushka

Megérkezett a Sleek Nem Skin Revive folyékony alapozója, amiről egy képet láthattatok már a Facebook oldalunkon. 

A megfelelő árnyalatot neten keresztül nem kicsit nehéz belőni, ezért egy picit rizikós a dolog, de nem kell azért félni tőle. A döntést megkönnyíti a webáruház, ahonnan rendeltem, mert alacsony áron meg lehet rendelni egy kis teszter csomagot, amit kipróbálva megtudhatjuk, hogy melyik szín áll nekünk jól.  Én a Shell árnyalatot próbáltam ki, és az az érzésem, hogy ez az árnyalat télen megfelelő a bőrszínemhez, viszont nyárra biztosan világos lesz. Csak viszonyításként, én a MAC Studio Fix Fluid NW20-as árnyalatát használom most.

Fedőképességéve maximálisan meg vagyok elégedve. Pontosan annyit fed, amennyit kell. Egyáltalán nem lesz maszkos hatása, és volt olyan aki azt mondta hogy még a MAC alapozónál is természetesebb hatást érek el vele. A lényeg, hogy nagyon kényelmes viselet. Egy matt alapozóról van szó, mely sok órán keresztül is matt marad, de persze nap közben itt is szükség van púderezésre. Szilikon tartalmú olajmentes alapozó. Úgy vettem észre, hogy állagát tekintve sűrűbb alapozóról van szó mint az előbb említett MAC alapozó.

A Makeup plázában ezt az alapozót 3 500 forintért meg lehet rendelni (35 ml), ami szerintem jó ár, mert tényleg minőséget kapunk.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása