Smink & Makeup

Túl sok smink a munkahelyre?

2011. november 21. spacegirl

Amióta sminkes blogot írok, szerencsére mindig van rá okom, hogy miért sminkeltem úgy ahogy. Ma például egy tartós rúzst teszteltem, amivel sikerült kilépnem a komfortzónámból és némi feszengéssel elindulnom otthonról. Amikor beértem a munkahelyemre, az egyik kolléganőm azzal köszöntött, hogy nagyon jó, úgy nézek ki, mint egy díva a negyvenes évekből! Nem mondom, hogy megnyugodtam, de voltak olyan pillanatok, amikor sikerült elfeledkeznem a rúzsról.


Képünk nem illusztráció

Olvasom, hogy az officebroker.com felmérése szerint a főnökök egyharmada úgy gondolja, hogy bizonyos munkatársnői túl erős sminket viselnek az irodában. (Szerintem Gábor már beletörődött.) Az élénk vörös ajkak, az erős szemsmink és feltűnő pirosítás verte ki náluk leginkább a biztosítékot. A főnököknek mindössze 12%-a mondta, hogy kedveli, ha a nők viselnek valamennyi sminket a munkahelyükön, ugyanakkor abban majdnem mindannyian egyetértettek, hogy a visszafogott mennyiség a helyénvaló.

A ti munkahelyeteken mi a helyzet? Erősen sminkelnek a kolleginák? Esetleg ti magatok? Milyen smink illik az irodába?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása