Smink & Makeup

Teszt: Peggy Sage szemhéjpúder por

2011. december 01. spacegirl

November elején számoltunk be róla, hogy új márka érkezett a hazai piacra, a Peggy Sage. A Peggy Sage egy francia brand, amely 1925 óta létezik és három termékkategóriában kínál termékeket: manikűr, arc- és testápolás, illetve smink. A Peggy Sage-t egyébként a Szépségakadémia Kft. hozta be Magyarországra, üzletük a Király utca 8. alatt található.

A Beauty Forumon is kint voltak, én ott szereztem be tőlük egy sor terméket, többek között egy por állagú szemhéjpúdert is. Olyan színt próbáltam választani, amely mindennapi viselésre alkalmas, ezért a "melon givre" mellett döntöttem, amely egy fényes, barackos bézs árnyalat.

A szemhéjpúder porokat ilyen jópofa, átlatszó műanyag tégelybe csomagolták a Peggy Sage-nál, amin keresztül látszik a szín és az, hogy mennyi van még belőle.

A kupakban egy applikátort találunk, ami viszont sajnos nem túl praktikus. Nagyjából úgy néz ki, mint a szájfények applikátora, csak persze sokkal rövidebb a szára. Az egyetlen előnye, hogy jól felveszi a szemfestéket, de sajnos arra már nem alkalmas, hogy szépen fel lehessen vinni vele a szemre. Ráadásul olyan sok festéket felvesz, hogy garantáltan szóródik le róla oda is, ahova nem kellene. Kíváncsi vagyok arra is, hogy ha már nincs ennyire tele, akkor mennyire lehet kicsalogatni a festéket a középső kis lyukon.

A szemfesték állaga finom por, az illata enyhe édeskés. Jól pigmentált, kellemes szín, ami alá gyakorlatilag kötelező a sminkalap, abba tudjuk ugyanis beletapasztani. Az applikátorral vittem fel a szemhéjamra, majd ecsettel oszlattam el. Könnyen eldolgozható, jó minőségű termék. Bár por állagú, ha a felesleget leütögetjük az applikátorról, akkor nem pereg le vészesen a felvitelnél.


Bal oldalon alap nélkül, jobb oldalon UD Primer Potion alappal

Ami a tartósságát illeti, rajtam nem bír ki egy egész munkanapot, de kb. 7 órát igen. Mivel elég világos színről van szó, nem kell attól tartani, hogy vállalhatatlan lesz, ha megkopik.


Kell hozzá higlighter és egy tusvonal

Az ára, ha jól emlékszem, 3.750 Ft, ami meglehetősen borsos. Bár nem rossz termék, ennyiért már bőven lehet kapni remek palettákat is. Sminkesek, kozmetikusok és körmösök egyébként kedvezményesen tudnak vásárolni, érdemes kiváltani a szakmai kártyát a Szépségakadémiánál és máris sokkal barátságosabbak az árak.

  • Termék: 4/5
  • Pigmentáltság: 5/5
  • Textúra: 4/5
  • Tartósság: 3.5/5
  • Felvitel: 3.5/5
  • Csomagolás: 4/5

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása