Smink & Makeup

A legcukibb szájfény: Tonymoly Fruit Princess

2011. december 20. spacegirl

A hétköznapokban egyértelműen szájfénypárti vagyok, nagyon ritkán fordul elő, hogy rúzst használok. A szájfények közül is inkább a világosabb színeket kedvelem. Legutóbb egy Tonymoly Fruit Princess szájfényt választottam, amelynek - bevallom - a csomagolása fogott meg leginkább. Azt kell mondanom, hogy ez a legcukibb szájfény, amit valaha láttam!

Tonymoly Fruit Princess szájfény - gránátalma

A Tonymoly szájfények hét színben kaphatók, hosszas vívódás után végül a gránátalmásat választottam. Bár egyik sem túl élénk árnyalat, arra jutottam, hogy ez tetszik a legjobban. Az epres volt még a másik fajta, amin erősen gondolkodtam, és bevallom, végül a csomagolás alapján választottam a kettő közül: az epres túl "savanyának" bizonyult.

Nem egyszerű a választás...
(eper, szilva, mangosztán, sárgabarack, gránátalma, cseresznye, alma)

A csomagolást nagyon kedvesnek és aranyosnak találom, ami tényleg kiemeli a többi szájfény közül. A leírásban szerepelt ugyan, hogy csupán 5 cm-es, mégis meglepődtem, amikor megérkezett, hogy mennyire apró!

Tonymoly Fruit Princess szájfény - 5 cm-es apróság

Sajnos a csomagolás előnye abban ki is merül, hogy aranyos. Nem meglepően a fej a kupakja, és ehhez van rögzítve az applikátor. Mivel a csomagolás nagyon kicsi, az applikátornak is nagyon rövid a szára és kicsi a feje. Az alsó ajakra még viszonylag könnyen fel lehet vinni vele a szájfényt, de a felsőre már problémásabb - én folyton beleütközöm a fejjel a számba. Akinek húsosabb az ajka, valószínűleg túl kicsinek is találja a fejet, a magam részéről még éppen elvagyok vele.

Tonymoly Fruit Princess szájfény - hipermini applikátorral érkezik

A leírás szerint antioxidáns és bőrápoló hatású ásványi anyagokat tartalmaz, a hozzáadott shea vaj pedig természetes védőréteget képez az ajkakon. Könnyű textúrája és finom, nem túl erős gyümölcsös illata van, szerencsére egyáltalán nem az a ragadós fajta szájfény. Nem tartalmaz csillámokat, csupán egy kellemes fényt ad a szájnak. Nem különösebben pigmentált, nagyon enyhe árnyalatot ad csupán, így a kopása is csak a fény vesztésében érhető tetten.

Előtte - Carmex ajakápolóval

Utána - enyhe szín és szép csillogás

Első ránézésre azt hinné az ember, hogy milyen szuper kis ajándék ez egészen fiatal lányoknak, hiszen cuki a csomagolás és enyhe a szín. Azután amikor az árára nézünk, akkor inkább gondoljuk, hogy "nagyobb" lányoknak való az. 2.490 Ft-ba kerül ugyanis a BB krém webshopjában, amit olcsónak semmiképp sem neveznénk. Bár nem pótolhatatlan szín, a csomagolás és a textúra miatt egyáltalán nem bántam meg a választást. Ha valaki esetleg kedvet kapott, szerintem karácsony előtt még simán megérkezik, ha megrendelitek.

  • Termék: 4/5
  • Pigmentáltság: 3/5
  • Textúra: 5/5
  • Tartósság: 3/5
  • Felvitel: 3/5
  • Csomagolás: 4/5 (az applikátor miatt)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása