Smink & Makeup

Milyen a frizurátok?

2011. december 27. blondiegirl

A végeláthatatlan karácsonyi rokonlátogatásokkor nekem nem csak a ruha és a smink kiválasztása szokott hosszas fejtörést okozni, hanem az is, hogy mit kezdjek a hajammal.

Legtöbbször lófarokba fogva viselem, ha merész vagyok aznap, akkor kiengedem, esetleg át is vasalom. Egy hajfesték tesztelése miatt befestettem - igaz barnáról vörösbarnára - illetve nem olyan régen egy hirtelen ötlettől vezérelten beültem a házunkban dolgozó fodrászokhoz és frufrut vágattam. Ezen "őrültségeket" leszámítva nagyobb változásokra a kizárólag ünnepekkor vállalkozom.

Érzem, hogy jó lenne néhány könnyen elkészíthető fonást, kontyot vagy más feltűzést megtanulni. Választék van bőven, de egy extrémebb frizura nekem már túlzás, inkább valami hasonlóra gondolok:

via cut by fred

Nektek milyen a frizurátok? Sok törődést igényel vagy kényelmes és praktikus?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása