Smink & Makeup

Sminktáska bemutató

2012. január 07. Katushka

A karácsonyfa alatt ez a régóta imádott sminkes táska várt :) Nagyjából fél éve döbbentem rá, hogy a normál sminktáskámba nem fértek el a sminkjeim, ezért elkezdtem nagyobbat és praktikusabbat keresni. Mivel ez nem egy kis beruházás, igyekeztem nagyon alaposan utánanézni, hogy a legjobb árérték arányú táskát szerezzem meg magamnak. Menet közben pl. arra is rájöttem, hogy ha azt írom be a keresőbe, hogy "műkörmös táska", akkor ugyan olyan táskákat dob ki a Google, csak töredék árért, mintha azt írnám be, hogy "sminkes táska". :)

Nade hosszas keresgélés után, rátaláltam "A" táskára :) minden szempontból tökéletes volt, és mondhatom, hogy szerelem volt első látásra. Ezt nem máshol mint a Peggy Sage-ban találtam meg.

A táska nagyon jól kombinálható, és nagyon praktikusan van kialakítva. Eredeti felállás szerint egyben is lehet kezelni, de ha pl az autó csomagtartójába kell betenni, akkor két részre szét lehet szedni - egy külön felső részre, és egy alsóra, amihez van egy másik dobozfedő. A teleszkópos nyele könnyen kezelhető és nagyon stabil. 4 kerekén könnyen gurul a táska, nem kell döntve húzni, mint a kétkerekűeket. Súlyát tekintve egy picit nehéznek mondanám, mert elég masszív anyagból készült, de hajlandó voltam most efelett az apró hiba felett szemet hunyni. :)

 

És ha már szóba hoztam a praktikus tárolási lehetőségeket...

 

A felső széthúzhatós tárolórész 2x2 elemből áll, amibe az alacsonyabb dolgokat tehetjük. Pl.: rúzsok, pigmentek, paint potok, csillámok, stb.

A felső elemet belső dobozrésze is jól elkülöníthető részekből áll. Ide tehetjük, pl. a szemfestékpalettákat, púdereket, stb. Az elválasztó részeket kedvünk szerint variálhatjuk.

Az alsó rész felső része is variálható, illetve kivehető. Itt is úgy alakítjuk ki a fakkokat, ahogy azt mi szeretnénk. Ezt kiemelve férhetünk hozzá az alsó nagyobb részhez.

Itt találhatunk a doboz oldalához rögzített gumipántokat, ahova beállíthatunk pl. ecsettisztító folyadékot, ecseteket, sminklemosó folyadékot, stb. De ebbe a részbe tudjuk betenni a nagyobb dolgokat is. Én pl itt tartom a műszempillákat és azokat a tasakokat, amikben pl. a szemrevaló termékeket tartom (szempillaspirál, ceruzák, tusok).

Mindent egybevetve, tényleg egy nagyon praktikus dolog annak, aki pl. sminkesként dolgozik, vagy olyan sok sminkcucca van hogy egy kisebb dobozban már nem férnek el a dolgok.

A hátránya egyenlőre csak az, hogy egy picit nehéz, de ha meg is pakolom, akkor is simán fel tudom emelni.

Ahogy írtam a post elején ez a táska a Peggy Sage-ból van (Király utca), de ennek van egy picit olcsóbb variációja is a Makeup Plázánál.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása