Smink & Makeup

Kedvencek: BőszEcset 11608

2012. január 12. spacegirl

A 11608-as számú BőszEcsetet Kathuska ajánlására vásároltam december közepén, azt mondta ugyanis, hogy ez a kedvenc ecsete alapozáshoz.

Sokféle eszközzel próbálkoztam már, amelyek közül a szivacsok és a lapos, szintetikus ecsetek sosem jöttek be igazán. A MAC 187-es, dupla szálú ecsetet szerettem legjobban használni erre a célra, amely természetes és szintetikus szőrből készül. (Ez is nagyon jó kis ecset egyébként, de csillagászati ára van.) Amióta kipróbáltam ezt a BőszEcsetet, minden nap ezt használom, igaz elsősorban nem alapozóhoz, hanem BB krémhez.

A 11608-as kabuki szintetikus szőrből készül, és elképesztően finom puha. Olyan puha, hogy simogatja az arcot. A szálak vége, a fehér rész a legvékonyabb, legpuhább. Sűrű szálú, tömött ecsetről van szó, amelynek a feje lekerekített, szépen felfekszik az arcra. A nyele nagyon rövid, aminek köszönhetően igazán könnyen "irányítható". Ami a méretét illeti, legkényelmesebben a nagyobb bőrfelületeket lehet vele sminkelni, a szemkörnyék, orr stb. valamivel nehezebben érhető el vele, de gondom azért nem volt ezzel. A szálak hosszúsága pont megfelelő, és szerencsére gyakorlatilag egyáltalán nem hullanak. Ez az ecset remekül felveszi a festéket és nagyon könnyű vele eloszlatni. Egy lapos alapozóecsetnél több festéket nyel el, de ez szerintem megbocsátható. A festék egészen vékony rétegben is felvihető vele, és az eredmény teljesen egységes lesz. Nem kell csíkozódástól tartani, mint mondjuk egy lapos alapozó ecsetnél.

Ez az ecset egyébként por állagú termékekhez is használható, nagyobb méretéből adódóan leginkább púderhez. Mivel csak egy ilyen ecsetem van, én csak alapozásra szoktam használni.

4.600 Ft-ba kerül Bőszéknél, ami teljesen korrekt ár érte, ennyit bőven megér ez az ecset! Úgy látom, az EcsetShopban még nincs fent, úgyhogy a 1133 Budapest, Vág u. 13. alatt érdemes keresnetek, ha szeretnétek ti is kipróbálni.

Nektek milyen ecset vált be legjobban alapozáshoz?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása