Smink & Makeup

Napi smink munkába

2012. január 12. Katushka

Olyan régen töltöttünk fel napi sminket, de igyekszem visszahozni a rutinba :) A mai reggel ebben a sminkben mentem dolgozni.

És hogy mit használtam ehhez a sminkhez?

Arc:

Szem:

Száj:

  • Carmex - alap
  • MAC Creemesheen Lipstick - Hibiscus

Alapozás és korrektorozás (szem alatt) után a szemhéjamat is lealapoztam a bázissal. Erre vittem fel a mozgó részre a szürke szemfestéket, mélyítővonalnál picit elmostam az éleket. A szem külső sarkába felvittem egy kevés lilásbarna szemfestéket és szintén elsatíroztam, illetve összemostam a szürkével. Szemöldökcsont alá fehér szemfestéket vittem fel. A felső szemhéjamon a szempillatőnél fekete szemfestéket használtam a tusvonalra. Az alsó vízvonalat és szempillatőt kihúztam fekete szemceruzával. Egy hegyes ecsetet belemártottam a lilásbarna szemfestékbe, és ezzel satíroztam el a fekete ceruza vonalát. Pilláimat közepesen erősen kispiráloztam.

Az arccsontom alatt kontúroztam és az orcákra rózsaszínes pirosítót vittem fel.

A számat Carmex-el hidratáltam, és erre vittem fel a rúzst, de azt is úgy, hogy csak a szám középső részére vittem fel belőle, és ezt az ujjbegyemmel szétoszlattam, hogy csak színezze a számat, ne fedjen nagyon erősen. 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása