Smink & Makeup

Sarah Jessica Parker konty

2012. január 13. Katushka

Ha mér elkészült a smink, akkor legyen teljes a kép! A frizura amennyire látványos, annyira egyszerű elkészíteni.

Nem is kell hozzá sok dolog.

  • fésű :)
  • hajgumi
  • kontyfánk - mindenkinek a maga hajszínéhez illő
  • hullámcsatt
  • hajlakk

Először is készítünk egy teljesen sima copfot. A helye az attól függ, hogy hova szeretnénk a kontyot pozicionálni. Ha a tarkónk közelébe tesszük, akkor egy elegánsabb megjelenést érhetünk. Ha a fejünk tetejére tesszük a copfot, akkor egy olyan kontyot kapunk ami a képen is van - ez egy picit feltűnőbb. Ha minél nagyon kontyot szeretnénk, akkor picit fel lehet tupírozni a hajat, de én pl. nem szoktam. 

Tehát. Ha megvan a copf, akkor tegyük köré a kontyfánkot. Erre hajtogassunk rá pár hajtincset és tűzzük oda hullámcsattal, ezzel a lépéssel elfedjük magát a "pótlást". Ha ez is megvan, akkor egy egyszerű mozdulattal tekerjük körben a kontyfánkot a hajunkkal, és azokat is tűzzük oda. Végül fújjunk rá hajlakkot, hogy az apró hajszálak ne lógjanak ki.  

Ezt a legegyszerűbben a hosszú hajú lányok tudják megcsinálni. Akinek rövidebb a haja, annak póthajra lehet szüksége, de ebben én sajnos nem tudok tanácsot adni, mert még sosem próbáltam.

Nekem így áll ez a frizura (igaz nincs szépen kidolgozva, mert nagyjából 2 perc alatt készítettem el, de a lényeg látszik)

  

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása