Smink & Makeup

Kipróbáltuk: Fleur de Sante - Passion Rose ajakfényszett

2012. március 13. spacegirl

A Facebookon már mutattuk nektek, hogy milyen tuti kis csomagot kaptunk a Fleur de Sante-tól. A Passion Rose névre hallgató ajakfényszett tetszett nektek a legjobban, ezért először erről olvashattok tesztet.

Ez a négy színből álló ajakfényszett a fenti helyes, rózsás csomagolásban érkezik. Bár látszik, hogy nem luxuscikkről van szó, szerintem ez a doboz teljesen rendben van, egészen igényes darab. Belülről még jobban néz ki, legalábbis teljesen új korában, mert a szájfények rózsa alakúak benne.

Nagyon kis guszta, kicsit sajnáltam is széttúrni

A dobozban található még egy apró ajakecset is, ezt bevallom, nem használtam, mert kissé kócosak voltak a szálai. Sajnos a sminkekhez csomagolt applikátorok általában nem túl használhatók, ehhez a szetthez is érdemes beszerezni egy rúzsecsetet (ha még nincsen). Én a MAC 316-os ecsetét szeretem használni erre a célra, amely egy lekerekített végű (nem hegyes) változat. Amint látjátok, a dobozban van egy elég nagy tükör is.

Négy nagyon szép és jól használható szín található benne, két visszafogottabb és két élénkebb árnyalat. (Nekem a lila a kedvencem, ezen a képen azt viselem.) A fenti rózsákon is látszik, hogy az állaga keményebb, engem inkább a rúzsokéra emlékeztet. Mindegyik szín szép fényes, de nem az az "üveges" ragyogású. (Ez mondjuk már a textúrájából is látszik.) A megfelelő ecsettel könnyen felvihetők és egyenletes a fedésük. Illatuk alig van.

Négy csodás tavaszi színt kapunk ebben a palettában

Tartósságban az átlagos szájfény szintet hozza, ha keveset eszünk-iszunk, akkor kibír 2-3 órát. Sajnos nem egyenletes a kopása, a sötétebb színeket nem árt néha ellenőrizni a tükörben, mert a száj közepén erősebben kopnak. Ezek a szájfények aloe vera kivonattal vannak dúsítva, amely hidratáló hatású, így kényelmes viselni őket, nem szárítják az ajkakat.

A Fleur de Sante Passion Rose ajakfényszett 3.290 Ft-ba kerül, ami szerintem teljesen korrekt ár érte, hiszen rögtön négy szuper tavaszi színt kapunk. Ha szeretnétek kipróbálni, akkor a Fleur de Sante oldalán rendelhetitek meg.

A terméket a Fleur de Sante-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása