Smink & Makeup

Garnier BB krém: olvasói vélemények

2012. március 23. spacegirl

Még februárban hirdettük meg a nagy Garnier BB tesztelős játékunkat, ahol azt kértük a leendő nyertesektől, hogy írják meg nekünk a tapasztalataikat. Nagyon nagy az érdeklődés mind a bb kategória, mind a konkrét termék iránt, így reméljük, hasznos lesz nektek, ha a korábbi részletes Garnier BB tesztünk mellett most az ő véleményüket is megosztjuk!

Annyit érdemes még előzetesen tudni, hogy mindenki a világosabb változatot kapta a krémből.

A csomag keményre fagyva érkezett, úgyhogy aggódtam az esetleges "fagyási sérülések" miatt, de szerencsére nem vettem észre különösebb problémát kiolvadás után, bár az én kezemre kinyomva kissé máshogy nézett ki, mint amilyen képeket láttam előtte az interneten (sokkal jobban össze volt állva, krémesebb volt).

A csomagolás meglepően pici, egyébként semmi extra design.

Az állaga nagyon krémes, habos, könnyű. Könnyen eloszlatható, egyenletesen, bénázni nem igazán lehet vele, ugyanis a fedését gyenge közepesnek értékelném, így gyakorlatilag - ha nem a fél tubust nyomjuk magunkra - nem lehet csíkosan eloszlatni.

Mint írtam, a fedés közepes-gyenge közepes, a szem alatti karikákat egyáltalán nem tüntette el. Az én bőröm télen kiszárad, egyébként kombinált, és eléggé tágak a pórusaim. A pórusokat szépen elfedi,  észrevehetetlenek lesznek alapozó hatás nélkül, erre nagyon bevált. A száraz részeket nem igazán emelte ki szerencsére. Amikor megkaptam, kicsit megijedtem a "világos bőrre" jelzéstől, mivel elég napbarnított arcom van, de mivel nincs erős fedése egyáltalán nem ütött el a bőrszínemtől, bár én a világosat is egész sötétnek láttam lámpafényben kora reggel kézfejre kinyomva. Szerintem a pattanásokat sem fedi el, ha a karikákat sem, de erről nem tudok nyilatkozni.

A finish-e elég érdekes. Az első napokban, amikor még -20 fokok szállongtak, szárazabb volt a bőröm, akkor felkenve kicsit fényes volt, de pár perc után teljesen mattá vált, nem igényelt lepúderezést (de én lepúdereztem a biztonság kedvéért akkor is). Ahogy melegedett az idő, mindennapos használat után én is észrevettem a sokak által emlegetett "zsíros" hatást, illetve a nap folyamán nagyon durván át is fényesedett, diszkógömb hatású volt.

Ami elég durván megcsapja az embert, az az illata/szaga, első két napon reggeltől estig éreztem, nem tudtam megszokni. Használatkor még most is érzem, de napközben már nem. Nem sajnálták belőle az illatanyagot sajnos. 

Tartósság: kopik a nap során, de viszonylag tartós. Nem igényel különösebb smink/arclemosót, én teljesen le tudtam mosni sima vízzel is.

Hidratálja a bőrt, nem használtam emellett más arckrémet, nem éreztem szükségét.

Összegzés: Enyhe fedés az egyenletes bőrszínért, bőrfelületért. A pórusokat szépen fedi, egyéb bőrhibákra marad a korrektor. A zsíros finish-re oda kell figyelni, illetve az erős illatra, akit ez zavar vagy érzékeny rá. Zsíros/kombinált bőrüeknek maximum télre ajánlanám, vagy aki ráér nyáron óránként olajat felitatni az arcáról. Nappali hidratálónak alkalmas.

Hogy megvásárolom-e, azt még nem tudom. Télre egyértelműen jobban bevált, mint a koreai pajtása, de majd meglátjuk, ha elfogynak. Köszönöm a lehetőséget!

- Kinga

"Nekem egy megváltás volt a krém! Alapból szép bőröm van, legalábbis azt mondják, de azért szeretem magam sminkelni, ha van időm rá, szinte minden nap. Utáltam azt, hogy vagy alapozó vagy púder volt erre a megoldás. A BB-krém megoldotta ezt a problémámat. Szépen, természetesen fed, hidratálja a bőrömet - eléggé száraz a bőröm amúgy is! Egész nap fenn van, észrevétlen. Én nagyon szeretem! Nem biztos, hogy a Garniereset fogom használni, mert találtam jobbat, de kezdésnek nekem nagyon bevált. Köszönöm a lehetőséget!"
- Enikő

"Az elmúlt öt napban folyamatosan használtam. Kiválóan hidratál, könnyű dolgozni vele, igaz, a púder kell hozzá. Nekem az illatával sincs bajom, igaz van, hogy még este is érzem kicsit. A bőröm is sokkal szebb, és egyre hidratáltabb. Egy szóval nagyon imádom, és szerintem ha elfogy veszek belőle majd! Még egyszer nagyon szépen köszönöm!"
- Reni

"Sajnos nekem nem igazán vált be, kicsit sötétebb volt, mint a bőröm, a használat után zsírosabb lett tőle, és fénylett, miután tettem rá egy kis púdert, már nem volt annyira kellemes viselet. De a lehetőséget mindenképp köszönöm, hogy kipróbálhattam. Egyébként ezelőtt a Soliteint színezett arctónus javítóját használtam, és nálam még mindig az viszi a prímet. Még egyszer köszönöm!"
- Saci

További véleményekért ajánljuk még a KrémMániát is!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása