Smink & Makeup

Kipróbáltuk: BaByliss sminktükör (8438E)

2012. április 11. spacegirl

Nagyon régi vágyam volt egy rendes sminktükör.

Mindig is irigyeltem azokat, akik képesek a fürdőben vagy egy bármilyen kényelmetlen tükörnél szépen, nyugodtan sminkelni, nekem ez minden esetben nagy bosszúságot okozott. Az utóbbi időben egy IKEA-s tükröt használtam erre a célra, de azt nem lehet állítani, így vagy görnyednem kellett előtte vagy olyan messzire tolni, ahonnan már nem láttam magam rendesen.

A másik dolog, hogy sajnos az év legnagyobb része nem nyár, amikor már reggel is elég világos van, így többnyire lámpafénynél kell sminkelni. A lámpa általában meleg, azaz sárgás fényt ad, aminél egészen másképp néz ki a smink, mint később, természetes fényben. Erre meg könnyen rá lehet fázni, különösen a pirosító esetében. A sárgás fényben nekem általában alig látszik, és többször előfordult már, hogy csak később, természetes fénynél láttam, hogy - legalábbis az én ízlésemnek - túl erős lett.

A harmadik dolog, ami szintén szokott hiányozni, az egy jó nagyítós tükör, amire igazak a fenti, kényelmi és praktikus szempontok. Bár kéthetente járok kozmetikushoz megigazíttatni a szemöldökömet, a második héten már otthon is hozzá kell nyúlni egy kicsit, és ez sokkal egyszerűbb egy nagyítós tükörben, ahol minden tökéltesen látszik. Arról már nem is beszélve, hogy sajnos elég rosszul járok, és kb. másfél hónapig nem tudtam kontaktlencsét hordani. Ilyenkor a sminkelés igazi pokol volt, alig láttam valamit az egészből szemüveg nélkül a sima tükörben. Na ez a másik terület, ahol egy jó nagyítós tükör a lányok legjobb barátja tud lenni.

Régóta szemeztem a BaByliss sminktükrökkel, különösen a 8x-os nagyítással és világítással megspékelt változattal (8438E). Na ez az, ami minden túlzás nélkül egytől egyig megoldást ad a fent leírt problémákra.

A tükör átmérője 20,5 cm, ebben tökéletesen láthatjuk az arcot és a nyakat. Tetszőleges szögben elfordítható, azaz bármilyen távolságból akarjuk is nézni magunkat, szuper lesz az eredmény. Az egyik oldalon normál tükör van, a másik oldalon pedig 8x-os nagyítású, amivel aztán tényleg mindent lehet látni. A világítás a tükör szélén, körben található és három beállítása van: hideg (neon), meleg (sima beltéri) és természetes szórt fény. Ha sötét van, ezek önmagukban azért nem elegendőek, de szépen korrigálják a mesterséges fényeket, illetve kiegészítik az esetleg kevés reggeli természetes fényt. Az izzók természetesen cserélhetők, 2 db 20W-os van benne.

Egyébként kicsit nagyobb az egész tükör, mint amire számítottam, de nagyon jól néz ki, fényes króm bevonatot és praktikus, csúszásgátlóval ellátott talpat kapott. Amióta megvan, száműztem a régi kis béna tükröket és csak ezt használom. Sajnos a mérete miatt szállításra nem alkalmas, de otthon tökéletes megoldás! Nagyon szeretem!

Nem állítom, hogy olcsó, a Szépségtrend webáruháznál - szállítással együtt! - 19.980 Ft-ba kerül, de mivel csak egyszer kell megvenni, szerintem megéri rááldozni ezt az összeget, nagyságrendekkel lesz kényelmesebb tőle a sminkelés. A reggel nekem nagyon nem barátom, és minden olyan dolog, ami kényelmesebbé teszi az akkori procedúrákat, egy igazi áldás a számomra :)

A BaByliss 8438E kozmetikai tükröt a Szépségtrend webáruháztól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja. Róluk itt írtunk részletesen.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása