Smink & Makeup

Kipróbáltuk: L'Oreal Paris Mega Volume Collagene szempillaspirál

2012. április 26. spacegirl

A L'Oreal Paris Mega Volume Collagene spiráljáról még január végén adtunk hírt nektek. Ez a spirál hosszan tartó hatást, extra fekete és dús pillákat ígér. Nevéhez híven kollagént tartalmaz, amely arra hivatott, hogy a szempillák dúsak és feketék maradjanak egész nap. A hivatalos leírás szerint a szempillaspirál keféje nagyobb a hagyományosnál és ideális a csomómentes és dús szempillák eléréséhez.

L'Oreal Paris Mega Volume Collagene - kis duci fekete-fehérben

A spirál csomagolását átlagosnak mondanám, de ha rágondolok az "tipikus" drogériás spirálokra, akkor inkább a jobban sikerültek közé sorolnám. Az alakja duci, mint általában a nagyobb kefét rejtő spiráloknak. 

Tényleg szép nagy a keféje

Eléggé megoszlanak a vélemények arról, hogy a jó spirálnak kisebb vagy nagyobb keféje van, ki az egyikre, ki a másikra esküszik. Én abba táborba tartozom, akik nem különösebben szeretik a nagy keféket, így ennek a spirálnak sincs velem szerencséje ebből a szempontból. Bár elég nagy szemem van, ezekkel a kefékkel sajnos szinte mindig sikerül összekennem a szemhéjamat.

Ami az állagát illeti, inkább nedves, de a kefe nem vesz fel sok terméket, nem ragasztja össze a pillákat. Viszonylag gyorsan meg is szárad és utána már nem is kenődik el. Egy esős-szeles napon is teszteltem, és meg sem kottyant neki, tartós maradt egész nap.

Előtte

Utána - egy rétegben

Egy rétegben szoktam használni a spirálokat, így ezt is egy rétegben vittem fel. A hatását inkább természetesnek mondanám, mint drámainak, a hosszabbítása közepes, de egyáltalán nem tapasztja össze a pillákat és nem is csomósodik. A volumenben nem érzékeltem különösebb növekedést. A hétköznapokra nagyon jól használható spirál, de egy esti sminkhez valószínűleg nem ezt választanám.

Az ajánlott fogyasztói ára 4.199 Ft, ami nem kevés, főleg úgy, hogy - legalábbis szerintem - nem ez a L'Oreal Paris legjobb spirálja. A duci kefék hívei persze lehet, hogy most rázzák az öklüket, de én - mint említettem - a másik táborba tartozom.

A terméket a L'Orealtól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása