Smink & Makeup

Bloggerinák: Petra, a Make-up Lounge szerzője

2012. április 28. spacegirl

A Bloggerinák sorozatban ma Petrát, a Make-up Lounge blog szerzőjét mutatjuk be.

Mi ez? A Bloggerinák sorozatban olyan hazai bloggereket mutatunk be, akik szépség témában vezetnek blogot. Az emailes interjúk során 15 körkérdést teszünk fel, így mindenkit azonos szempontok szerint tudunk bemutatni. A válaszokat pedig néhány további kérdéssel boncolgatjuk tovább.

Mikor kezdted a blogolást és mi volt a motivációd?

2010 novemberében kezdtem blogolni, akkor még csak hobbi szinten, mondjuk úgy, hogy a magam szórakoztatására, pár bejegyzése született csak. Aktívabban 2011-ben kezdtem vele foglalkozni, bár akkor sem napi szinten. A legnagyobb motiváció a smink imádata volt, régóta szerettem volna egy kicsit jobban belefolyni ebbe a világba, többet tanulni és egy felületet létrehozni arra, hogy gyakoroljak, lássam mennyit tanultam a kezdetektől fogva és, hogy ha tudok, másnak is segíthessek vagy épp ha sikerül, egy kicsit inspirációt adhassak.

Sminktanfolyamon vagy egyéb sminkoktatáson is gondolkodtál?

Nagyon régóta gondolkodom sminktanfolyamon, eddig még sajnos nem jutottam el, de nagyon szeretnék, úgyhogy ha lesz rá keretem biztos, hogy beiratkozom valahova. Ugyebár mindig van hova fejlődni.

Mi alapján választod meg a témákat, amikről írsz?

Sokszor véletlenszerűen, ezek a napi sminkek, körmös bejegyzések, egyebek. Próbálok sok hasznos bejegyzést is írni, teszteket vagy kicsit körültekintőbben írni egy-két olyan dologról, amit lehet, hogy nem mindenki ismer/használ. Valamikor csak az inspiráció kedvéért teszek fel képeket. És ritkán, de van olyan is, hogy utólag kitörlök egy bejegyzést, mert se eleje se vége, és utólag már feleslegesnek látom, hogy megírtam. Szóval teljesen hangulatfüggő, hogy épp mi kerül ki a blogra, de megpróbálok témán belül maradni és olyan posztokat készíteni, ami érdekelheti az embert.

Figyeled, hogy mennyien nézik a blogodat? Fontos Neked, hogy sokan kövessék?

Figyelem persze, sőt minden kis új feliratkozónak egyesével nagyon örülök, elmondhatatlanul jó érzés. Viszont annyira nem görcsölök rá, hogy hány ember követ, nem ez a lényeg szerintem, ha az ember szereti, amit csinál annak a 100x embernek is ugyanúgy örül mintha 1000 lenne.

Hogyan tanultál sminkelni?

Mondhatni magamtól, neeem, az nagyképű lenne! Viszont az elején, amikor már egy kicsit jobban foglalkoztatott a sminkelés és még a barátnőket sminkeltem buli előtt még mondhatni semmi ilyen blogot-videót nem láttam. Viszont örültem, mert egyre több visszajelzést kaptam, hogy húha, de jó, de szép lett, amit alkottam, azt hiszem ezek hatására kezdtem jobban belemerülni és már kerestem-kutattam az interneten mindent, amikből fejlődni lehet, ez persze azóta is tart, órákig tudok ülni a net előtt és nézegetni, hogy ki mit csinál és mit tudok belőle hasznosítani.

Mivel foglalkozol, amikor nem blogolsz?

Épp nyelvvizsgára készülök. Plusz mostanában próbálom leszűkíteni azt az egymillió dolgot, ami érdekelne a későbbiekben és valami olyat tanulni, ami igazán érdekel.

Melyik a kedvenc hasonló témájú blogod és/vagy YouTube „sminkgurud”? Van példaképed ezen a területen?

Húha, rengeteg kedvencem van. Az első számú sminkgurum Kandee Johnson, egyszerűen imádom a nőt, a jókedvét, a munkáit és annyira szuper kreatív. Ő nagyon sokszor inspirál. Nagyon szeretem még Pixiwoo-ékat, gyönyörűek a munkáik és mindig nyomon követem az újabb videóikat. Van két svéd leányzó is, akit muszáj megemlítsek, mert ők is gyönyörűen sminkelnek: Linda Hallberg, őt szinte a blogja kezdete óta követem és Helen Torsgården, akitől nagyon sok mindent lehet tanulni és fantasztikus képei vannak.

Melyik az abszolút kedvenc sminkmárkád?

Nincs konkrét kedvencem, de ha nagyon leszűkítem a kört, talán a BarryM lenne. Nagyon jó minőség abszolút elérhető áron. Még egy termékükben sem csalódtam.

A BarryM-től mik a kedvenceid?

Nagy kedvenceim a szemceruzáik, mert nagyon tartósak és jól satírozhatóak, a szájfényeik főleg a glossy tubes szájfények, mert nagyon finom sütibaba illatuk van, egy-két rúzsuk, és persze a gyönyörű varázs- és csillámporaik.

Melyik a három kedvenc sminkterméked, amit mindenképpen ajánlasz másoknak is?

Stargazer - pro paint stick stiftes alapozóit, ismét meg kell említenem, hogy ezek is nagyon jó áron vannak és tökéletesen fednek, a legjobb alapozó amivel eddig találkoztam. Nagyon megosztó, valaki szereti az Avont valaki nem, viszont a körömlakkjait nagyon tudom ajánlani, rekordideig bírják kopás nélkül. Nagy kedvenceim még a Bourjois rúzsok.

Mi volt a legnagyobb csalódásod a sminktermékek közül?

Fogós kérdés, őszintén szólva eddig nem nagyon volt olyan sminktermék, ami nagyon mély negatív nyomot hagyott volna bennem. Viszont nemrég vásároltam egy Garnier BB krémet és eddig nem túl jó a viszonyunk, borzasztóan zsíros hatást kelt az amúgy teljesen normál (sőt így a hideg idő után inkább száraz) bőrömön. Nagyon sajnálom pedig nagy reményeket fűztem hozzá és szinte csak jót olvastam róla…

Volt már olyan termék, amit azért vásároltál meg, mert arra gondoltál, hogy az olvasóidnak milyen érdekes lesz, ha írsz róla?

Volt, hogy a sminkes pult előtt eljátszottam a gondolattal, de sosem fordult elő. Ilyenkor mindig belegondolok abba, hogy így is annyi sminkterméket halmoztam fel, amit egy élet alatt sem lehet elhasználni. (Persze tudom, sminkből sosem elég.) De próbálok a tudatosabb vásárlásra törekedni, csak azt veszem meg, amit biztos, hogy használni fogok, aztán arról jöhet a teszt is.

Milyen témák a legnépszerűbbek a blogodon?

Egy-két alkalmibb smink nagyon népszerű, de ami a prímet viszi az az, amikor levágattam a hajamat, pedig nem is tartozik a blog témájába. Amire még sokan rákerestek a „Cicaszem” sminkem volt.

Mennyit foglalkozol a blogolással egy nap/egy héten?

Ahogy időm engedi. Sajnos nem tudok minden nap írni, sőt valamikor napokig csendes a blog, de amint találok valamit, amiről írhatnék és úgy gondolom, érdekes lehet egyből ülök is a gép elé. Néha megakadok, egyszerűen semmi nem jut eszembe, amit írhatnék, máskor meg naponta tobzódnak az ötleteim, olyankor megpróbálok egy kicsit „előredolgozni”.

Ismertél meg új barátokat a blogoláson keresztül, akikkel offline is tartod a kapcsolatot?

Offline senkivel nem tartom a kapcsolatot, de ettől függetlenül sok tündéri bloggerinával ismerkedtem meg.

Ki legyen a következő interjú alanya?

Katie, a Katie beauty bloggerináját, gyönyörű sminkeket készít és imádom a blogját.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása