Smink & Makeup

Készülődés utazáshoz

2012. május 26. spacegirl

Hamarosan utazunk Barcelonába, ahol még sosem jártam, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok! Ha elutazunk valahova, akkor szeretem megtervezni a programot, hogy ne arra vesztegessük ott az időt, hogy nem tudjuk, mit csináljuk, hova menjünk, mit nézzünk meg. Annyira azért nem vagyok alapos, hogy az egész programot megtervezzem, de legalább a fontosabb látnivalókat összegyűjtöm előre és a másnapi programot szeretem pontosabban kitalálni. A repülőn jó turistaként rendszerint hagyományos útikönyvet bújok (most mondjuk hezitálok, hogy megvegyem-e a Lonely Planet Barcelona iPhone/iPad változatát, érdemes?).

barcelona_utazas_ruha.jpg

Egyéb fronton is terveznem kellett, ugyanis még mindig nem vagyok kellően felkészülve a hirtelen jött nyárra. A nyári ruháimat, különös tekintettel a rövidnadrágokra, még tavaly tavasszal vettem, ami pont azelőtt volt, hogy lefogytam. Így a tavaly nyáron hordott cuccok mindegyike lóg rajtam. Újítottam gyorsan két shortot, meg egy olyan Teva túraszandált, amiben egész nap tudok mászkálni. A női cipők után valami mesés volt felvenni ezt a szandált, nagyon remélem, hogy végig olyan idő lesz, hogy ebben lehessek! Ha már ott vagyunk, akkor szeretném bejárni a várost, a napi 8 óra sétához meg nem árt egy kényelmes lábbeli. (Erről is annyit, hogy rendes irodai munkásként rémesen fájdalmas egész nap menni és mire belejövök, addigra már jövünk haza.)

A másik, amit némi vívódás után beszereztem, az egy vezeték nélküli billentyűzet, ami iPadhez is használható. Utazáskor mindig az az egyik kínom, hogy igazi függőként vigyek-e számítógépet. Ezt több szempontból sem szeretem: egyrészt súly, másrészt nem nagyon örülnék neki, ha meglovasítanák. Most úgy döntöttem, hogy csak iPadet viszek, amit a mérete miatt akár magamnál is tudok tartani és egy billentyűzettel már majdnem teljes értékű gép, már amire egyébként én az esetek nagy részében használom (böngészés, blogolás stb.).

Ezen kívül még beszereztünk néhány kis méretű tusfürdőt, sampont, fogkrémet, biztos, ami biztos.

Ti mentek mostanában valahova? Hogyan készültök az utazásokra?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása