Smink & Makeup

Napi smink - Menta őrület

2012. június 02. Katushka

Az elmúlt jó pár hónapban beszínesedtem. Nem csak ruhaügyileg, de sminkügyileg is. A neon és a pasztell színeken túl a régi-új dilim a menta. Tegnap este elő is készültem, mert menta színűre lakkoztam a körmeimet és ma reggel a kedvenc menta színű felsőmet vettem fel. Kézenfekvő volt, hogy akkor ez a színvilág a sminkemben is tükröződjön. Igaz hogy kicsit erősebbre sikerült nappali sminknek, de a munkatársaimnak ez már fel sem tűnik :)

_DSC2131.jpg

De lássuk a sminket!

Mivel a kedvenc menta színem a Sleek PPQ palettában rejtőzik, ezért természetesen ezt használtam. Azért is szeretem nagyon ezt a palettát, mert a több árnyalat is nagyon jól használható és kombinálható.

Menta_PPQ paletta.jpg

A szemhéjamat természetesen lealapoztam szemhéjbázissal. A belső szemzugba felvittem egy keveset a fehér szemhéjpúderből. A mozgórész többi részére menta zöld szemhéjpúdert vittem fel. Ezt összemostam a fehérrel és alaposan eldolgoztam a széleket. A mozgó rész külső szélére felvittem egy keveset a fekete szemhéjpúderből (fektetett "V' alakban) és ezt is alaposan elsatíroztam egy arra alkalmas ecsettel. Nem csak arra kel figyelni hogy a szélek szépen el legyenek dolgozva, hanem arra is, hogy a színek egymással tökéletes átmenetet alkossanak. A felső szemhéjamat a fekete színnel húztam ki. A vízvonalat fekete szemceruzával húztam ki és ezt egy hegyes ecsettel elsatíroztam. Erre a satírozásra vittem fel egy keveset a menta zöld árnyalatból és ezt is eldolgoztam, hogy ne legyenek éles vonalak. Az alsó belső szemzugba pedig a felsőhöz hasonlóan fehér színt vittem fel.

_DSC2135.jpg

_DSC2137.jpg

_DSC2132.jpg

Ezt a palettámat, és mint minden Sleek palettámat a Make Up Plázától rendeltem

Egyáltalán nem egy nagy ördöngösség ez a smink, uh bátran próbálkozzatok! :)

 

Ha kérdésetek lenne, nyugodtan írjatok!

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása