Smink & Makeup

Teszt: Astor Big & Beautiful Boom szempillaspirál

2012. július 17. spacegirl

big-boom_heidi.jpeg

Az Astor leújabb spirálja, a Big & Beautiful Boom! tízszer dúsabb és érzékien hosszú pillákat ígér, köszönhetően a nagyméretű kefének, valamint a krémes, kollgént és növényi viaszt tartalmazó dúsító formulának. A Big & Beautiful Boom! spirálban az Astor eddigi legnagyobb keféje rejtőzik.

astor_boom_spiral_kefe.jpgAstor Big & Beautiful Boom! szempillaspirál - óriáskefével

A Big & Beautiful Boom! spirál feltűnő, fémes-arany színű, gömbölyded tégelyt kapott. Bár nem szeretem különösebben a műanyagból készült, fém hatású tokokat, ez egészen jól néz ki. Ami a kefét illeti, tényleg óriási nagy. Talán az én ügyetlenségem, de képtelen vagyok bánni az ilyen extrém méretű kefékkel, mindig összekenem velük a szemhéjamat. Arról már nem is beszélve, hogy az oldalsó pillákat milyen nehéz elérni velük. Nem volt ez másként most sem, sőt egészen sokat kellett "takarítanom" a spirálozás után.

A textúrája nagyon krémes és olyan tipikus spirál illata van. Ami a hatást illeti, elsősorban dúsítást és hosszabbítást vártam, azonban sajnos egyikben sem teljesített kiemelkedően. A nagy kefének köszönhetően egészen jól ível, de a fő ígéreteket nem hozza. Egy rétegben szeretem használni a spirálokat, de ez sajnos egy rétegben alig látszott, így kénytelen voltam két rétegben feltenni. Pedig az egyik fő ígéret arról szólt, hogy már egy rétegben is extra sűrű pillákat varázsol.

astor_big-boom_szem.jpgAstor Big & Beautiful Boom! szempillaspirál - két rétegben (előtte szempilla göndörítőt használtam)

Látszik, hogy egy kissé összetapadtak a pilláim tőle, és elég messze van a hatása attól a dús műszempillától, amit Heidi Klum viselt a reklámban. Mivel nem vízálló, a szem dörzsölését, illetve a nyári meleget nem bírja túl jól, száradás után is elkenődik a nap végére. Őszintén szólva elég nagy csalódás nekem ez a spirál, de a hatalmas kefék hívei talán megtalálják vele a számításukat.

Az Astor Big & Beautiful Boom! szempillaspirál ajánlott fogyasztói ára 2.239 Ft, ebben a kategóriában is tudnék azért jobbat választani.

A terméket a Coty-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása