Smink & Makeup

Zsákmány: Topshop magassarkú tornacipő (wedge trainers/sneakers)

2012. augusztus 01. spacegirl

topshop_wedge_trainers1.jpgToshop Aerobic Wedge Heel Trainers

A külföldi divat oldalakon és blogokon már lerágott csontnak számít a magassarkú tornacipő (wedge trainers/sneakers), itthon viszont még inkább a kezdeti pfujjogásnál tart. A dolog lényege, hogy egy edzőcipő magas sarkat kap, vagy olyan formában, ami kívülről elsőre fel sem tűnik, vagy úgy, hogy azonnal látható a "turpisság". Remekül viselhető akár farmerrel, akár szoknyával, a sportosabb szetteket feldobja, az elegánsabbakat pedig a hétköznapokban is jól viselhetővé teszi. A trendet Isabel Marant indította útjára, és a magassarkú tornacipő nagy népszerűségre tett szert mind a sztárok (Megan FoxGisele Bündchen, Miranda Kerr, Lindsay Lohan, Katy Perry, Nelly Furtado, Beyonce stb.), mind a divatbloggerek körében.

Én több okból is be akartam szerezni egyet. Egyrészt szeretek sportcipőben járni és úgy éreztem, jól fog jönni egy olyan darab, amiben van egy kis csavar. Másrészt egy sor dologban egyesíti a sportcipő és a magassarkú előnyeit:

  • magasszárú sportcipő: kényelmes(ebb, mint egy magassarkú), tartja a bokát, a hétköznapokban jól viselhető
  • magassarkú: szép formát ad a lábnak és optikailag meghosszabbítja, nem megyünk benne "tramplin" (mint egy lapos talpú sportcipőben), kisebbnek tűnik benne a láb, magasít (ez utóbbira mondjuk nekem kevésbé van szükségem)

Nekem azok a változatok tetszettek jobban, amiken kívülről kevésbé látszik, hogy belül magasítottak. Sokáig kerestem a legmegfelelőbb és árban is elérhető változatot. A dizájner darabokat sajnos nem engedhetem meg magamnak, de olyat semmiképpen sem szerettem volna, ami egy szimpla koppintása azoknak. Végül a Topshop egyik cipője mellett döntöttem. Elég sokat hezitáltam, hogy megvegyem-e, mert nagyon vegyesek voltak az értékelései.

topshop_wedge_trainers3.jpgToshop Aerobic Wedge Heel Trainers

topshop_wedge_trainers2.jpgToshop Aerobic Wedge Heel Trainers

Végül egyáltalán nem bántam meg, mert bár ebben az időben még nem viseltem túl sokat, méretben pont jó és kényelmesnek is tűnik. A kidolgozása lehetne egyébként szebb a bőr széleinél, illetve a talp illesztéseinél. A vélemények egy része szerint valamivel kisebb, mint a méretezés, én ezt nem tapasztaltam, a legnagyobb (41-es) pont jó a lábamra. Általában 40-es vagy 41-es méretet viselek, sportcipőkből viszont időnként sajnos csak a 42-es jó. A sarka kb. 8 cm-es, elég könnyű menni benne, ebből a szempontból is valahol a sportcipő és a magassarkú között van. Arra viszont ne számítsatok, hogy észrevétlenül lesztek benne magasabbak, ha nem olyan nadrágot viseltek, ami eltakarja, akkor azért könnyen feltűnik, hogy másképp áll benne a láb, mintha valóban a látszólagos saroknál lenne a sarkunk. Ez a cipő 48 fontba került, szállítással együtt 54 fontba (kb. 20.700 Ft), de szoktak lenni a Topshopnak olyan akciói, amikor ingyen szállítanak.

Végül pedig íme egy válogatás a szerintem legjobb magassarkú tornacipőkből, ha esetleg kedvet kaptatok hozzájuk:

Wedge Trainers

Ash lace up shoes
57.370 HUF - shopbop.com

Burberry wedge heel shoes
218.005 HUF - couture.zappos.com

Isabel Marant suede sneaker
157.195 HUF - net-a-porter.com

Marc by Marc Jacobs marc jacobs sneaker
122.740 HUF - harveynichols.com

Ash suede shoes
30.505 HUF - julesb.co.uk

Dune shoes
27.075 HUF - houseoffraser.co.uk

See by Chloé wedge high heels
106.470 HUF - asos.com

Jeffrey Campbell hi top sneaker
52.345 HUF - harveynichols.com

Chloé lace up wedge
182.435 HUF - net-a-porter.com

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása