Smink & Makeup

Frufru vágás nélkül

2012. augusztus 12. Katushka

Pár hónapja feltettem a Facebookra egy képet magamról, amin frufruban mutatkozom. Nagyon sok ismerősöm szinte azonnal felhívott, hogy mi vitt rá engem, hogy frufrut vágattam :) Megnyugtattam őket, hogy semmi :) csak kipróbáltam azt, amint már nagyon rég szerettem volna. Megnéztem hogy áll a frufru anélkül, hogy le kellett volna vágatni a hajamat.

554327_290988224312084_592412653_n.jpg

Nagyon egyszerűen Ti is meg tudjátok ezt otthon csinálni. Nem kell hozzá más mint egy "pót frufru".

_DSC3266.jpg.
Nem egy épületes látvány ez a kis "hajdarab", de annál praktikusabb. Eredetileg ilyen formában lehet kapni ezt a frufrut. Vagyis, hogy két oldalt hosszabbra van hagyva a haj. Én ezt levágtam, mert én úgyis mindig összefogva hordom a hajam, ezért nem kell a hosszabb rész, mivel az inkább csak az átmenet miatt kell.

Hairdo.jpg

Azért hogy szuper biztonságos legyen a frufru, 3 pici csat van felillesztve az összetartó anyagra, amiket ha kipattintunk, akkor be tudjuk tolni a hajba. Ha ez megvan és minden a helyén van, akkor ezt a három csatot visszapattintjuk, ezzel biztosan rögzítve van a pótlás.

_DSC3270.jpgÖsszességében szerintem ez egy nagyon jó találmány, mert így tényleg vágás nélkül, otthon, magunknak pillanatok alatt csinálhatunk frufrut. Tény hogy ha nagyon közelről nézzük a hajunkat, akkor lehet látni hogy ott van valami, de egyáltalán nem feltűnő. Anyagát tekintve nem igazi haj, de ez sem az állagán sem a színén nem észrevehető. Én simán kimentem vele az utcára :)

Elég sok árnyalatban lehet kapni ezeket a pótlásokat. Hála égnek még az én festett hajamhoz is volt szinte tökéletesen passzoló.

Nagyon sok híresség és celeb alkalmazza ezt a trükköt. Többek között pl. a szépséges Bódy Sylvi is.

body_sylvi_frufru.jpg

Biztos sokan felteszitek ezt a kérdést, hogy: okok, de hol lehet kapni? Én ezt egy picike kis boltban vettem a Fény utca piac mellett, a Fillér utca elején, ahol szinte csak ilyeneket lehet kapni. Már nem emlékszem pontosan az árára, de nagyjából 4-5 000 forint volt, ami nekem teljesen megérte (sőt, azt hittem hogy ennél drágább mulatság lesz).

Ti kíváncsiak vagytok, hogy milyenek lennétek frufruval?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása