Smink & Makeup

Avon rúzs teszt: Red Reveal

2012. szeptember 05. Katushka

Megvallom az igazat ugyan úgy ahogy sok ember, én is elég szkeptikus vagyok az Avon termékekkel. Szerintem nekik igenis bizonyítani kell, mert még nagyon régen nem voltak olyan termékeik amire az emberek azt mondták volna, hogy: "na ez igazán jó termék!". 

Most volt szerencsém kipróbálni egy új rúzst tőlük, ami nem csalás nem ámítás, egy pillanat alatt a kedvencem lett, uh engem az Avon rúzsok terén meggyőzött. Ez a rúzs az őszi kollekciók egyik tagja. Itt is egyértelműen jönnek ismét vissza a vörös, piros, bronzos színek.

Avon Red Revela rúzs

A rúzs egy teljesen átlagon, fekete kiszerelésben kapható. A kupak kifejezetten jól záródik, uh nem kell félni hogy a táskába bedobva lecsúszik róla a kupak. Bent megtalálható ez a csodaszép vörös rúzs.

DSC04347.JPG

DSC04364.JPG

Ránézésre azt mondanám, hogy úgy tűnik, mintha közepes fénye lenne, de felkenve szinte vizes hatása van.

DSC04353.JPG

A rúzsba bele van nyomva a felirat: AVON, ami nekem nagyon tetszik. Mindegyik rúzsban tetszik, amibe bele van nyomva a márkanév :)

Az állaga nagyon krémes, de mégsem csúszós. Egyáltalán nem ragad. Nagyon könnyű a felvitele, egyetlen rétegben is nagyon erősen fed, nem kell többször átmenni rajta. Egészen tartós órákon át (~3-4), nincs szükség újrarúzsozásra. Ami inkább kopik az a fénye, de a színét megtartja. Elvileg színmegújító hatású rúzs, de én ezt úgy fordítom le, hogy biztos arra céloznak, hogy tartósnak van kitalálva :)

DSC04357.JPG

DSC04452.JPG

Nálam egyértelműen nyert ez a rúzs! Megnéztem a katalógust, hogy ott milyen kép köszön vissza erről a rúzsról. A képen talán egy picit lilásabb hatás van, közben szerintem a valóságban gyönyörű vörös színe van.

Ez a rúzs a 2012/13.-as katalógusban van és az ára 819 forint.

DSC04445.JPG

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása