Smink & Makeup

Bobbi Brown és Katie Holmes együttműködése

2012. szeptember 08. Katushka

A Facebookon már pár sorban beszámoltunk Nektek arról, hogy Bobbi Brown termékek új arca Katie Holmes lesz.

Bobbi_Brown_Katie_Holmes_collaboration.jpg

Az együttműködés 2013 tavaszán kezdődik hirdetések, sajtómegjelenések formájában. Továbbá Bobbi lesz a vezető sminkmestere a 2013 tavaszi/nyári Holmes & Yang márka divatbemutatójának, melynek névadói Katie Holmes és a híres stylist, Jeanne Yang.

“Ez egy nagyon izgalmas időszak a Bobbi Brown Cosmetics számára és izgatottan várjuk, hogy elkezdjük a Katie-vel való közös munkát” mondja Maureen Case, a  Bobbi Brown Cosmetics elnöke “Biztosak vagyunk benne, hogy ez az együttműködés gyümölcsöző lesz, sok erős, okos, magabiztos nővel bővül majd a profilunk és sok új vásárlóval tudjuk megismertetni a márkát.”

Jöjjön pár sor egy interjúból, hogy Bobbi miként vélekedik Katie Holms-ról és a közös együttműködésről:

 

Miért döntöttél úgy, hogy a Bobbi Brown Cosmetics partnerségre lépjen egy hírességgel?

Én ezt egy kicsit másképp látom. Nem kerestem hírességet, csak találtam egy embert, akivel együttműködhetek, aki mellesleg egy híresség is. Katie és én egy közös barátunk révén találkoztunk egymással és azonnal jó kapcsolat alakult ki köztünk. Mindketten az ország közép-nyugati részéről származunk, üzletasszonyok és anyák vagyunk, akik megpróbálják a hivatásukat összeegyeztetni az anyasággal. Nagyon jó volt rájönni, hogy ilyen sok közös van bennünk. Elkezdtünk beszélgetni róla, hogyan tudnánk együtt dolgozni a következő divatbemutatóján és ekkor ugrott be, hogy ő tökéletes lenne arra, hogy képviselje a márkámat. Katie napjaink Ali McGraw-jára emlékeztet, akit felnőtté válásom során mindig csodáltam. Ő egy klasszikus szépség, csillogással a szemében és olyan mosollyal, ami felragyogtatja a környezetét. Gyönyörű, anélkül, hogy próbálna az lenni.    

Miért döntöttél úgy, hogy a Bobbi Brown Cosmetics partnerségre lépjen egy hírességgel?

Én ezt egy kicsit másképp látom. Nem kerestem hírességet, csak találtam egy embert, akivel együttműködhetek, aki mellesleg egy híresség is. Katie és én egy közös barátunk révén találkoztunk egymással és azonnal jó kapcsolat alakult ki köztünk. Mindketten az ország közép-nyugati részéről származunk, üzletasszonyok és anyák vagyunk, akik megpróbálják a hivatásukat összeegyeztetni az anyasággal. Nagyon jó volt rájönni, hogy ilyen sok közös van bennünk. Elkezdtünk beszélgetni róla, hogyan tudnánk együtt dolgozni a következő divatbemutatóján és ekkor ugrott be, hogy ő tökéletes lenne arra, hogy képviselje a márkámat. Katie napjaink Ali McGraw-jára emlékeztet, akit felnőtté válásom során mindig csodáltam. Ő egy klasszikus szépség, csillogással a szemében és olyan mosollyal, ami felragyogtatja a környezetét. Gyönyörű, anélkül, hogy próbálna az lenni.    

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása