Smink & Makeup

Teszt - Avon Femme Fatale szemhéjpúder paletta

2012. szeptember 14. Katushka

Maradva az őszi kollekcióknál és az őszi színeknél, kipróbáltam az Avon egyik új négyes szemhéjpúder palettáját, a Femme Fatale-t.

Eddig nem nagyon próbáltam Avon-os szemhéjfestékeket, úgyhogy nagyon kíváncsi voltam, hogyan is szuperál. 

DSC04368.JPG

DSC04369.JPG

A katalógusos kép fedi a valóságot, azt kapjuk, amit kiválasztottunk. A palettában megtalálható 4 szín: matt fehér; fényes arany, matt közép lila, fényes metálos zöld, enyhe csillámmal. Ezek mellett természetesen ott van a kétoldalú aplikátor. Az egyik végén egy nagyobb felületű  szivacs a másikon egy hegyesebb, kisebb fejű aplikátor, pl. az alsó szemhéjon való satírozáshoz.

A színek fedése nem a legerősebb... Én azért még tettem volna egy kevés pigmentet, mert én ennél erősebb fedéshez vagyok szokva és ezt is igénylem.

DSC04377.JPG Készítettem ezzel a palettával egy sminket, aminek egyetlen elemével voltam maximálisan elégedett és ez a metál zöld szín volt. Nagyon szépen fénylett és csillámlott felvitel után is.

DSC04389.JPG

DSC04386.JPG

A szemhéjamat természetesen lealapoztam. A belső szemzugba felvittem az arany árnyalatból egy keveset. Ennek szemre felvíve nem volt túl meggyőző számomra. A mozgó részre a lilás burgundi színt vittem fel. A külső szemzugba a zöldes-csillámos-metálos színt vittem. Ezeket nagyon alaposan eldolgoztam. A szemöldökcsontra a fehér szemhéjpúderből vittem fel és az is eldolgoztam a sötét lilás satírral. Az alsó szemhéjamat kihúztam puha fekete szemceruzával. Ezt hegyes ceruzaecsettel elsatíroztam. Erre felvittem egy keveset a zöldes színből, amit aztán szintén alaposan eldolgoztam. 

DSC04394.JPG

Az összes szín közül szerintem a leglátványosabb tényleg a sötét árnyalat volt. Ezt fogom is sokszor használni szerintem. A fehér is megtette a hatását. Az arany és a lilás szín annyira nem nyert nálam, de egy egyszerű, nem túl erős, mondhatni halványabb nappali sminknél viszont jól használható. 

Az érzéseim kettősek... Van ami nagyon tetszik ebben a palettában, van ami nem. De mindenkire rábízom, hátha van olyan aki pont ilyen szemhéjfestéket keres.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása