Smink & Makeup

Teszt: IsaDora Night Flight körömlakk - Paradox kollekció

2012. szeptember 20. Katushka

Az IsaDora őszi kollekciója egyik eleme a Paradox -Night Flight körömlakk. Nem is tudom, hogy a kollekció két lakkja közül, melyiket is szeretem jobban, mert mind a kettő elképesztően szép színű szerintem. Az egyik egy metálos, nagyon sötét, mély kék árnyalat, a másik pedig egy extrém sötétbarna lakk, amiben semmilyen csillám, selyemfény nincs. Színében mind a kettő a maga nemében szerintem gyönyörű. De jöjjenek a puszta tények és a teszt.

Isadora_Extra_long_lasting_Night_flight.JPG

Isadora_Extra_long_lasting_Night_flight (25).JPG

Isadora_Extra_long_lasting_Night_flight (33).JPG

Ez a lakk, ahogy már írtam egy mély kék árnyalat metál fénnyel és némi csillámmal. Többek között azért imádom az IsaDora lakkokat, mert eddig mindegyik, amelyiket kipróbáltam egyetlen rétegben tökéletesen fedett, nincs ez most sem másképp. Ezáltal talán még könnyebb is tartani az Quick Dry hatást, azaz a szuper gyors száradást. Nekem eddig nem kellett több idő, mint 5 perc hogy megszáradjon a lakk. Az ecset még mindig kiesebb, mint egy szokványos lakk ecset, de egyre kezdem megszokni és mivel nagyobb felületet tud festeni így még a lakkozás is gyorsabb.

Isadora_Extra_long_lasting_Night_flight (15).JPG

Természetes/világos fénynél

Isadora_Extra_long_lasting_Night_flight (44).JPG

Természetes/sötétebb fénynélIsadora_Extra_long_lasting_Night_flight (18).JPG

A lakk érdekessége, hogy természetes fénynél egészen kék színe van, persze metálosan. Ha sötétebb van, vagy nem áll rendelkezésünkre természetes fény, akkor pedig egészen sötét, szinte fekete, minimális kékes beütéssel.

Ez a lakk 2 290 forint és megvásárolható minden Douglas üzletben. A kollekció limitált, de egész szeptemberben elérhető lesz.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása