Smink & Makeup

Teszt - MAC Haute & Naughty szempillaspirál

2012. szeptember 22. Katushka

Amikor kijött az új Haute & Naughty To Black szempillaspirál, elhatároztam, hogy ki fogom próbálni. Korábban volt már egy ehhez hasonló szempillaspirálom, egy Oriflame spirál, de az mivel rengeteget használtam, kifogyott.

Ez a szempillaspirál lágy textúrát ígér és száradás után is rugalmasságot. Mivel már használtam hasonló szempillaspirált a "csodára" számítottam. Viszont a textúrája igencsak meglepett a többi szempillaspirálhoz képest. Valóban sokkal krémesebb az állaga, ez már felvitelkor érezhető. Száradás után olyan az érzete mintha nem száradt volna meg, de mégis. Nagyon puhák maradnak a szempillák, nem csomósodik meg, nem töredezik le. Eltávolítani nagyon könnyen lehet. Nem vízálló a szempillaspirál.

Haute&NaughtyTooBlackLash-72.jpg

A végeredmény magáért beszél.

Jól látszik a képen, hogy a nagyobbik kupakra rögzített cső mennyi festéket leszed a keféről.

DSC04816.JPG

Ezeken a képeken még egyáltalán nincs a pilláimon festék.

MAC_Haute&Noughty_szempillaspirál_Teszt_1_1.jpg

Ilyen amikor a kisebb fejű spirált használjuk. A nagyobb fejre rögzített csövön így tudjuk lehúzni a felesleges festéket.

MAC_Haute&Noughty_szempillaspirál_Teszt_2.jpg

Ilyen pedig az amikor a nagyobb fejet használjuk, ami fullon van festékanyaggal. Látszik is, hogy egészen másképp néz ki, mint amikor a kisebbik fejet használjuk.

MAC_Haute&Noughty_szempillaspirál_Teszt_3.jpg

Szerintem elég meggyőző a hatása.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása