Smink & Makeup

Teszt - Avon Go Glam Colour paletta - szemhéjpúderek

2012. október 17. Katushka

Miután kipróbáltam az összes szájfényt és pirosítót, amit a palettában találtam, nekiestem a szemhéjfestékeknek. Mikor megkaptam ez a palettát, másnap biztos volt hogy ebből készítem el a sminkemet. Tudtam, hogy ha egy napot kibír, akkor rossz nem lehet. Azt kell mondjam, hogy megállta a helyét.

Avon paletta.jpgAz tény, hogy mivel nincs benne matt szín, ezért nem tudok neki ötöst adni, de az is igaz, hogy a benne lévő színek nagyon szépek, és meglepően jól pigmentáltak. Mármint én mindig azt hittem, hogy az Avon szemhéjfestékei nem túl pigmentáltak, de ez a paletta most nagyon helyén van. A világos színek picit porolnak, de a sötétebbek egyáltalán nem. Szépen lehet őket építeni és könnyű velük dolgozni.

Avon_paletta_szemhéjfesték_all.JPGReggel 7-kor készítettem magamnak a sminket és este 8-kor még semmi baja nem volt. Természetesen volt alatta bázis, de egyáltalán nem kenődött el, nem fakult a színe. Azt kell mondjam, hogy én a minőségével teljesen elégedett vagyok.

De lássuk a színeket!

A legfelső sorban egészen világos színeket találhatunk. Tökéletesen alkalmasak egy visszafogott nappali sminkhez, vagy a belső szemzugba, esetleg a szemöldökcsontra.

Avon_paletta_szemhéjfesték_1.jpg

Avon_paletta_szemhéjfesték_1_v3.jpg

vakuval

Avon_paletta_szemhéjfesték_1_v2.jpgvaku nélkül

A második sorban már picit színesebb színek vannak. Ezek közül ami nagyon tetszett az a kék és az arany árnyalat volt. Azt a színt hozzák a gyakorlatban is, amilyenek a palettában. 

Avon_paletta_szemhéjfesték_2.jpg

Avon_paletta_szemhéjfesték_2_v3.jpg

A harmadik sorban nagyon szép világos őszies színeket találhatunk.

Avon_paletta_szemhéjfesték_3.jpg

Avon_paletta_szemhéjfesték_3_v3.jpg

Az alsó sorban pedig már vagányabb, sötétebb színeket találhatunk. A személyes kedvencem a legutolsó, fekete csillámos szemhéjfesték. Nagyon jól lehet vele dolgozni szemhéjfestékként is és kontúrvonalazáshoz is. Két képet csináltam, mert a sötétebbiken jól látszanak a csillámdarabok.

Avon_paletta_szemhéjfesték_4.jpg

Avon_paletta_szemhéjfesték_4_v2.jpg

Avon_paletta_szemhéjfesték_4_v3.jpg

Most hogy a paletta tesztelésének végéhez, azt kell mondjam, hogy nagyon megéri az árát. Praktikus, jó minőségű anyagok vannak benne, az ára pedig szuper olcsó, ahhoz képest hogy mennyi festék van benne. Ára 6 700 forint körül van.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása