Smink & Makeup

"Sminkteszt" Max Factor termékekkel

2012. november 06. spacegirl

A Primőr bloggertalálkozón rengeteg Max Factor termékkel lettem gazdagabb, aminek már csak azért is örültem, mert hosszú évek óta nem használtam tőlük semmit. Nem arról van szó, hogy bármi miatt bojkottáltam volna őket, csak éppen megszámlálhatatlan márka és termék érhető el a polcokon és ők sajnos pont háttérbe szorultak nálam. Ezúttal – rendhagyó módon – nem is egy termék tesztjét olvashatjátok, hanem egy összefoglalót az „arcravalóikról”, amiket a találkozó óta ki is próbáltam.

mf_arc_termekteszt.png

(Kattintásra megnő, az experimentális pókláb pillát ne nézzétek!)

A leginkább kíváncsi a Face Finity All Day Flawless 3-in-1 alapozóra voltam, amely újdonság a kínálatban. Neve arra utal, hogy primerként, korrektorként és alapozóként egyaránt működik, és azt ígéri, hogy egész nap tart. SPF 20 fényvédelemmel van ellátva, amivel segít megóvni a bőrt a nap káros hatásaitól. A 45-ös számú, Warm Almond árnyalatot próbáltam ki, amely pont megfelelő az én meglehetősen világos bőrszínemhez, bár árnyalatában valamivel rózsaszínesebb annál (hat színben érhető el egyébként, a kiszerelése 30 ml-es). A Face Finity All Day Flawless igényes üveg csomagolásban és pumpás kiszerelésben érkezett, amivel nálam egyből jó pontot szerzett. A textúrája nem túl sűrű, könnyen siklik a bőrön. A fedését jó közepesnek mondanám, nem fedi el teljesen a bőrhibákat, de szépen kiegyenlíti a bőrszínt. Rajtam nem teljesen matt a hatása, de én nem is szeretem azt a finish-t. Viszonylag természetes a hatása, nem ül bele az apró ráncokba. A tartósságára nem lehet panasz, púderrel fixálva kibír egy napot. Sajnos engem szinte minden alapozó "kicsap" egy kicsit, ez sem volt ez alól kivétel, de az összetétele sem ígér túl sok jót ezzel kapcsolatban.

mf_face_finity_all_day_flawless.png

Értékelés: 4/5 pont.

A Mastertouch folyékony korrektort elsősorban a szem alatti karikák eltüntetésére ajánlja a Max Factor, de használható az apróbb bőrhibákon is. Praktikus, toll alakú csomagolást kapott, amiből csavarással lehet adagolni a terméket a szájfényekére emlékeztető applikátoron keresztül. Ez segíti a felvitelt, de az ujjbegyekkel lényegesen egyszerűbb eloszlatni a terméket a bőrön. Én a 306-os számú, Fair névre hallgató árnyalatot próbáltam ki, ami a bőrszínemnél egy árnyalattal világosabb, így tökéletes a szem alatti területre. Sötét karikáim szerencsére nincsenek, ezért erről a hatásról nem tudok beszámolni, de azt örömmel tapasztaltam, hogy bár sűrűbb, mint az erre a területre szokásosan használt highlighterem, ő sem ült bele az apró ráncokba. A kisebb bőrhibákra is jól működik, púderrel fixálva szépen tartja magát egész nap. Sajnos csak három árnyalatban kapható

mf_mastertouch.png

Értékelés: 4/5 pont.

A Creme Puff egy krémes alapozó és kőpúder egyben, kompakt csomagolásban. Önmagában vagy a smink fixálására is használható, egész nap tartó matt hatást ígér. Én a 05-ös, Translucent árnyalatot próbáltam ki, ami elvileg ugyebár áttetszőt jelent, valójában azonban van színe, ami sajnos sötétebb és sárgásabb is, mint a bőrszínem. Konkrétan narancssárga lett a fejem tőle. Finom és selymes a texturája és szokatlanul erős, krémes illata van. Szépen mattít és fedésben is rásegít a Face Finity All Day Flawless alapozóra, ennek azonban az az eredménye, hogy erősen sminkelt hatása lesz az arcnak. Nekem sajnos egy kissé beleült a pórusaimba, de a tartósságára nem lehet panasz. Elég egyszerű, műanyag csomagolást kapott, ami sajnos nem zár rendesen, könnyen lejár a teteje. A benne található szivacspárnával elég vastagon lehet csak adagolni a terméket, a finomabb felvitelhez inkább ecsetet ajánlok. Kilenc árnyalatban kapható, a kiszerelése 21 g-os.

mf_creme_puff.png

Értékelés: 3/5 pont.

A negyedik és egyben utolsó arcra való termék, amiről beszámolok nektek ebben a posztban, az a Flawless Perfection Blush, melyet a 237-es, Naturelle árnyalatban próbáltam ki. Ez egy lágy textúrájú, viszonylag természetes színű pirosító, ami állítólag apró gyöngyökkel teszi természetesen ragyogóvá az arcot. Gyöngyök ide vagy oda, valójában egy matt hatású pirosítóról van szó, amely természetes pírt kölcsönöz az arcnak. A színe alapján én rózsaszínesebbnek gondoltam, de a bőrön inkább barackos-sárgás, a Creme Puffon pedig szinte narancssárga. Szépen építhető, a bohóchatásért azért igencsak meg kell dolgozni vele. A posztban bemutatott termékek közül ennek a csomagolásával vagyok a legkevésbé kibékülve, eléggé olcsó hatású műanyag ugyanis, amiből ráadásul már a használat előtt is „kijárt” a pirosító (elengedte a ragasztó). Van mellé csomagolva egy ecsetke is, de ember legyen a talpán, aki azzal pirosít, csak szükségmegoldásként próbálkoznék vele. Maga a pirosító egyébként nem rossz, majdnem egy egész napot kibír, de számtalan hasonló minőségű és árnyalatú pirosító közül lehet választani a drogériák és parfümériák polcain, egyáltalán nem különleges darab. Hat színben érhető el egyébként, kiszerelése 5,5 g-os.

mf_flawless_perfection_pirosito.png

Értékelés: 3,5/5 pont.

Ti szeretitek a Max Factor termékeit? Melyik a kedvencetek?

A termékeket a Primőr Kft.-től kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása