Smink & Makeup

Napi smink - Blue jeans

2012. november 09. Katushka

Most hogy napok óta próbálkozom az új Avon Go Glam palettával pár napja a sötét kék felsőmhöz ezt a sminket készítettem el. Ez a smink elég költséghatékony, mivel maga az egész paletta nincs 8 000 forint (most még). Lássuk mit tud, ha sötét kék sminket szeretnénk.

DSC05169.JPG

Hogyan készült? Annyit előre elárulhatok, hogy nagyon egyszerű elkészíteni!

  • Az arcomat természetesen megfelelően előkészítettem és lealapoztam a MAC Studio Fix Fluid NW20 alapozómmal és a kedvenc kabuki alapozó ecsetemmel.
  • A szemhéjamra most a MAC Painterly Paint Pot szemhéjbázist használtam .Ebből a szemhéjam egészére vittem fel.
  • A belső szemzugba egy lapos ecset segítségéve egy egészen világos fényes színt vittem fel, ez az 1-es szín.
  • A mozgó rész szinte egészére a 2-es, farmerkék árnyalatot vittem fel. Ennek is van egy enyhe fénye, de egyáltalán nem mondanám selyemfényűnek. Teljesen hordható.
  • Ennek az éleit egy satírozó ecsettel nagyon alaposan eldolgoztam.
  • A külső szemzugba felvittem egy egészen keveset a 3-as csillámos feketéből, de tényleg csak egy leheletnyit és azt is elsatíroztam. Szinte alig látszik, de mégis egy nagyon picit dimenzionálja a szemet. 
  • A felső szempillavonalat egy Yves Saint Laurent filces tussal húztam ki. Középről kifelé haladva egyre vastagítottam a vonalat. A belső vonalon pedig egészen elvékonyítottam. Ezzel a megoldással nagyon szépen és finoman ki lehet emelni a szemet.
  • A szemöldökcsont alá ismét az 1-es színt használtam, de csak egy nagyon keveset belőle, mert ennek azért erősebb a fénye. 
  • Az alsó vízvonalat egy szuper puha, krémes fekete Xtreme Lash szemceruzával húztam ki. Ezt egy hegyes ceruzaecsettel alaposan elsatíroztam.
  • Ugyan ezt az ecsetet belemártottam a 2-es, farmerkék színbe és eldolgoztam a feketével.
  • A Kryolan transzparens púderével fixáltam, TL11-es árnyalatban.
  • Pirosítónak szintén ezt az Avon palettát használtam, abból is a barackosabb árnyalatú pirosítót.
  • A számra pedig az Avon Golden Rose árnyalatú rúzsát vittem fel.

DSC05165_ok.JPG

DSC05166_ok_1.JPG

DSC05167_ok_1.JPG

 

Ti hogy álltok a kék sminkekkel? Szoktatok ilyen színt használni?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása