Smink & Makeup

Teszt - Avon Luxe Cocoa Couture szemhéjpúder paletta

2012. november 20. Katushka

Úgy tűnik, hogy az AVON nem csak a minőségre koncentrál jobban, mint rég, de a stílusra is. Az AVON az új Luxe kollekciót azoknak a modern, városi nőknek hozta létre, akik nagy hangsúlyt fektetnek a stílusra, a klasszikus eleganciára. Azt kell mondjam, hogy sikerült!! Mikor megkaptam a csomagot és először kibontottam a termékeket, az volt az első mondat, ami kicsúszott a számon, hogy nah végre!!!! Végre stílus! Végre csomagolásában is szép dolgokat kapok. Végre nem műanyag, nem fekete!

Mindegyik termék nagyon szép fémes, arany borítást kapott, visszafogott, de mégis látványos LUXE felirattal. Ami nekem a legjobban tetszik az a szemhéjpúder paletta és a rúzs. De ezek nem csak a csomagolásukban fogtak meg, hanem a tartalom is elnyerte a tetszésemet.

Most a kollekció első tesztje a szemhéjpúder palettát vesézi ki.

Avon_lixe_cocoa_couture_paletta_3.JPG

Avon_lixe_cocoa_couture_paletta_2.JPG

Tehát ahogy már a bevezetőben is írtam a borítás szerintem csillagos ötös. Nagyon szép arany dobozban található meg az 5 meleg tónusú szemhéjpúder. Ami egy kis negatívumot jelent számomra, hogy mivel fényes a tok, ezért minden ujjlenyomat nagyon meglátszik rajta.

Avon_lixe_cocoa_couture_paletta_1.JPG

De visszatérve a színekre. Nekem nagyon tetszik ebben a palettában, hogy teljesen hordható színeket tartalmaz. Nagyon szép a világos szín. Jól használható akár az egész mozgó részen, a belső szemzugban és a szemöldökcsonton is. A barna mind három árnyalata viselhető, építhető. Nem mondom hogy a legpigmentáltabb szemhéjpúderek, amiket valaha használtam, de ettől függetlenül jól lehet velük dolgozni.  A legvilágosabb szín, a középső barack és a csokoládébarna szín matt, a másik két szín pedig enyhén selyemfényű. Könnyen satírozhatók a színek és építhetők. Az igazat megvallva én a középső barack színt nem szemhéjpúdernek használtam, hanem pirosítónak. Nekem annak sokkal inkább való, mint szemhéjra, de ízlések és pofonok. A színekre nem mondanám, hogy különösebben porolnak. Vagyis nem porolnak jobban, mint egy bármilyen más szemhéjpúder.

A paletta természetesen tartalmazza a maga kis tükrét és a két végű szivacsos aplikátort.

A paletta ára 3 100 forint. Ár érték arányban korrektnek tartom, bár drágább, mint a már megszokott AVON árak, de még mindig nem mondanám drágának!

A smink amit készítettem vele teljesen alkalmas hétköznapra, de ha többet használok a legsötétebb barnából, akkor simán mehet alkalmi sminknek is.

Avon_lixe_cocoa_couture_paletta_4.JPG

Avon_lixe_cocoa_couture_paletta_5.JPG

És hogy milyen a kollekció rúzsával?

DSC06195.JPG

Természetesen erről is lesz egy jó alapos teszt, de majd csak ez után :)

 

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása