Smink & Makeup

Sleek Snapshot paletta teszt

2012. december 13. Katushka

A Sleek Snapshot palettája nem annyira új, de én még csak most szereztem be. Az igazat megvallva a paletta színei nem az én színeim, de mivel sminkes is vagyok és mert Sleek- és sminkfüggő, ezért ha kijön egy palettájuk, akkor azt meg kell vennem.

Sleek_Snapshot_paletta (4).jpg

Sleek_Snapshot_paletta.jpg

És hogy miért nem az én világom? Leginkább azért, mert a paletta 7 fényes, metálos színt tartalmaz a 12-ből. És aki rendszeresen olvassa a blogot, az tudja, hogy én ezekért nemigen rajongok. Viszont ha csillámos lenne...! :) De ez most nem az. A fennmaradó 5 szín teljesen matt, a hétköznapokban bármikor hordható.

Sleek_Snapshot_paletta (1).jpg

Felső sor:

  • Summer Breeze – matt menta
  • Martini – fényes fehér
  • Kiwi Flower – fényes kivizöld
  • Lotus Flower – fényes világos lila
  • Hummin Bird – fényes irizáló világos zöld
  • Tequila Sunrise – fényes élénk narancssárga

Sleek_Snapshot_paletta (3).jpg

Alsó sor:

  • Sand Walker – matt natúr bézs
  • Washed Ashore – matt narancs
  • Sunset – fényes rozsda narancs
  • Green Iguana – fényes kékeszöld
  • Purple Haze – matt lila
  • Magenta Madness – matt magenta

Mint minden Sleek paletta, ez is a klasszikus kiszerelésben kapható, matt tok, tükör a palettában, kétvégű szivacsos aplikátor (amitől, mint minden szivacsos aplikátortól, kiver a víz...) A fényes színek extrém módon pigmentáltak. A matt színekről ez kevésbé mondható el, viszont építhetőek. Nem porolnak. Az ára még mindig meggyőző, 2 500 forint a Makeup Plázánál.

Hogy megmutassam "működés közben", készítettem vele egy szerintem nagyon télies, fagyos sminket, mert néha nem baj ha a szánk extrém világos :) Ehhez a palettához a belső szemzugba a Martini árnyalatot használtam. A mozgó részre a Hummin Bird és a Green Iguana keverékét. A külső szemzugba pedig egy fekete színt satíroztam el. Az alsó szempilla vonalára fekete ceruzát satíroztam el. A középső részre pedig a mozgó részen is használt kombinációt vittem fel egy ceruzaecsettel. Rúzsnak szintén egy Sleek darabot használtam a Baby Doll árnyalatát.

Sleek_Snapshot_paletta (6).jpg

Sleek_Snapshot_paletta (7).JPG

Sleek_Snapshot_paletta (8).JPG

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása