Egyre több sztár érzi úgy, hogy be kell lépnie a kozmetikumok piacára. A legújabb érkező nem más, mint Drew Barrymore. Drew nem teljesen új szereplője ennek a piacnak: 2004-2005-ben a Lancome arca volt, majd 2007-től kezdve a Cover Girlé. Sőt az utóbbi esetben nem csupán reklámarc volt, hanem társ-kreatívigazgató is. Ebből is tovább lépve most a Maesa Grouppal közösen elindította a saját dekorkozmetikum márkáját, a Flowert.
A márka az igazi luxust akarja elhozni a tömegek számára, azaz nagyon jó minőségű, de drogériás árszabású termékeket kínál. Összesen nem kevesebb, mint 181 termékkel indul a márka arc, szem, ajak és köröm kategóriában, és a termékek 5-14 dollárba fognak kerülni. A Flower kizárólag a Wal-Mart üzleteiben és webhopjában lesz kapható.
Hogy tetszik nektek Drew Barrymore márkája?
via WWD
Kommentek
comments powered by Disqus