Smink & Makeup

Ha nagyon kiszárad a kezed...

2012. december 19. Katushka

Sajnos amikor beköszönt a tél, extrém módon kiszárad a kezem, de érdekes, mert ez leginkább csak a jobb kezemre jellemző. Ennek még nem tudom az okát, de az tény, hogy jelentkeznek azok a kellemetlen tünetek (kipirosodik a kézfejem és durván kiszárad), amire megoldást kellett találnom. Nagyon sokféle krémet kipróbáltam már a gyógyszertáritól kezdve a legdrágább krémekig, de egyik sem volt hosszú életű, már ami a hatásukat illeti. Pár hete kaptam egy Panthenol Forte kézkrémet, amiről még eddig nem igen hallottam, csak a benne rejlő dexpanthenol hatóanyagról. Csak reménykedtem, hogy ez "más lesz mint a többi".

PF_handcream.jpgAmikor legelőször kipróbáltam nagyon meglepődtem, mert írd és mond 1,5 perc alatt beszívódott és amikor más krémmel minden nap kellett kenni a kezemet, most egy használat után napokig a krém felé se kellett néznem. talán épp emiatt, de engem ez a kézkrém nagyon meggyőzött. Azóta pár naponta használom és nagyon bevált. Az illata nem "rózsás", de egyáltalán nem kellemetlen. Tényleg nagyon gyorsan beszívódik és nincs zsíros érzet utána. A dexpanthenolon kívül még egyéb hatóanyagokat is tartalmaz: allantoin, E-vitamin, avokádó olaj. Ezek a hatóanyagok hatékonyan elősegítik az érzékeny, száraz, repedezett kézbőrt megújulását.

Én ezt a terméket még se boltban se patikában nem láttam, de ez lehet csak az én figyelmetlenségem, de ha el fog fogyni, akkor szerintem tuti hogy fogok még rendelni, mert nagyon utálom amikor pirosodásig szárad a kézfejem....

Az ára szerintem nem vészes, mert a webshopjukból rendelve a termék 880 forint és a kiszerelése 100 ml-es.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása