Smink & Makeup

Sleek Baby Doll rúzs teszt - Az igazi barbi rózsaszín

2012. december 23. Katushka

Ezzel az árnyalattal a mostani fejemmel annyira nem vagyok még kibékülve, viszont 5-6 évvel ezelőtt bármennyit fizettem volna érte. Abban az időszakomba nem tudtam elég világos rúzst találni. Viszont a mai napig nagyon sok olyan levelet kapok, amiben azt kérik, hogy ajánljak jó minőségű, szuper világos, szuper rózsaszín rúzst. Most már végre biztosan tudok ajánlani mindenkinek ilyen rúzst, aki ilyet vagy hasonlót keres. Ez a rúzs egy Sleek Baby Doll rúzsa. Ennek is igen találó a neve :)

Sleek_baby doll_rúzs.jpgA rúzsnak nincs magas fénye, viszont nagyon természetes. Mármint nem a színe, hanem a fénye. :) A színe közel sem természetes, de akinek sötétebb a száj alapszíne, annak jó választás lehet. Nem szárítja az ajkakat, mert magas E-Vitamin tartalma van. A rúzs közepesen tartós, a fényét 1-2 óra után elveszíti, a színét kb 3-4 óra után. 

Sleek_baby doll_rúzs (1).jpg

Sleek_baby doll_rúzs (2).jpg

Az ára nagyon jól pariban van a minőségével. A Maekup Plázánál és 1 600 forintért rendeltem. Érdemes vele egy próbát tenni, mert én például még egy Sleek rúzsom minőségében sem csalódtam.

Az egyik sminkemnél ezt a rúzst használtam. Szerintem a szem jeges fényéhez és színéhez nagyon jól megy ez a világos szájszín. Ennél a sminknél a tél fagyosság megjelenítése volt a cél.

Sleek_Snapshot_paletta (5).jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása