Smink & Makeup

Sleek Vamp rúzs teszt - Démoni sötétvörös

2013. január 10. Katushka

Most beszereztem azt az 4 Sleek rúzst, ami még nem volt meg, de nagyon birizgálta a kíváncsiságomat. Eddig egy Marylin piros rúzsról olvashattatok, ami a Vixen nevet kapta, egy világos baba rózsaszín rúzsról, ami találóan a Baby Doll nevet kapta, illetve élénk világos lila rúzsról, ami pedig a Fuchsia nevet kapta. Most az utolsó teszt jön ebből a körből, egy démoni, egészen sötétvörös árnyalat a Sleek Vamp rúzs.

Noss, amikor rendeltem ezt a rúzst a képek alapján azt hittem hogy jóval sötétebb ez az árnyalat. Amikor megérkezett, akkor közel sem volt olyan feketés vörös, mint a kampányfotón. 

sleek-vamp-lip.jpg

Ettől élőben világosabb, pirosasabb színt fogunk kapni ha megrendeljük. Én elsősorban ezt az árnyalatot 35-40 plusszos hölgyeknek tudom a legjobban elképzelni. Matt hatású rúzs, aminek egyik hátránya, hogy kevésbé kényelmes mint egy fényes hatású rúzs, legalábbis nekem. Viszont jó volt rádöbbenni, hogy igenis jó minőségű rúzsról van szó, mert a matt rúzsok, persze ha nem jó minőségű, száríthatják az ajkakat. Ezzel ezt egyáltalán nem tapasztaltam. Nyilván köszönhető ez a magas E-Vitamin tartalomnak. Nem tapasztaltam hogy jobban megfogná a számat a szín, mint egy bármilyen sötétebb rúzs.

Sleek vamp rúzs.jpg

Sleek vamp rúzs_4.jpg

Mint eddig minden Sleek termékemet, ezt is a Makeup Plázából rendeltem 1 600 forintért.

Készítettem egy szemsminkben visszafogott fotót, de most úgyis a rúzs a lényeg.

Sleek vamp.jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása