Smink & Makeup

Szájfeltöltős szájfény teszt - elf Ruby Kiss

2013. február 25. Katushka

Pár éve, már nem is tudom milyen felindulásból, de elkezdtem kutatni az ajakfeltöltős szájfények után. Találtam is többfélét, de igazából egyik sem adott olyan eredményt, amitől azt mondhatnám, hogy na, ez aztán tud valamit. Aztán rájöttem, hogy ezek nem csodaszerek, viszont valamit mégis tudnak, mivel elég érdekes érzést adnak a szájnak - aki már használt ilyen szájfényt vagy rúzst, az tudja miről beszélek. Konkrétam bizseregni kezd a száj, mivel olyan anyagokat tartalmaz a termék, ami vérbőséget okoz, így minimálisan, de tényleg csak minimálisan felduzzadnak az ajkak. Valakinél ez csípős érzést vált ki, de én ezt még sosem tapasztaltam. Ez "érzések és pofonok" dolog szerintem. A lényeg a lényeg, hogy igazából nekem egykutya az összes, már ami a hatást illeti. Egyik sem jobb a másiknál, legyen szó MAC-ről vagy akár az elf szájfényeiről, talán csak az illatuk különbözik, legalábbis nekem. Épp ezért most nem a hatását, hanem a színét szeretném kiemelni, mert a webáruházakon keresztül ezt megítélni nem könnyű.

elf_ruby_kiss (2).jpg

A termék kiszerelése meglehetősen puritán. Két végű szájfény, melynek az egyik végében egy színezett fény található a másikban pedig maga a "feltöltésért" felelős szájfény. A színezett szájfény a tégelyben meglehetősen sötétnek tűnik, viszont felkenve egyáltalán nem érzem erősnek. Teljesen természetes színt ad a szájnak. Nincs különösebb illata, talán egy nagyon picit ánizsra emlékeztet.

elf_ruby_kiss (3).jpg

elf_ruby_kiss (6).jpgA színtelen szájfény már élénkebb ánizs illatú. Nagyon picit gyöngyház fénye is van, de ez felvitelkor csak minimálisan köszön vissza. Ezt a réteget kell felvinni a színes szájfény fölé. Persze használható önmagában is, ezt semmi sem tiltja. Ami számomra kicsit visszatetsző, ha a saját aplikátorát akarjuk használni, akkor ha először felvisszük a sötétebb színt, arra pedig a színtelent, akkor a színtelen aplikátort minimálisan beszínezi az előzőleg felvitt szín. Arra még nem jöttem rá, hogy csináljam úgy, hogy ez ne történjen meg, de minden jó ötletre vevő vagyok!

elf_ruby_kiss (4).jpg

elf_ruby_kiss (5).jpg

Az állaga kellemes. Egyáltalán nem ragadós, kényelmes viselet. A színtelen réteg tartóssága gyenge, viszont a színezett szájfény, már ennél jóval tartósabb. Órákat is kibírt.

Alapvetően a termékkel minőségével meg vagyok elégedve, mert igaz nem csodaszer, de érezhetően vérbőséget okoz a szájban. A gyerekbetegségeit leszámítva szerintem megéri az árát, mert egyáltalán nem drága, az elf kozmetika webáruházában, és a Makeup plázánál lehet kapni.

És hogy milyen a szín élesben:

elf_ruby_kiss (8).jpg

A pirosas szín magában

elf_ruby_kiss (9).jpg

Itt már a duzzasztó fedőréteg is fent van

elf_ruby_kiss.jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása