Smink & Makeup

Vichy Aerateint bb alapozóhab

2013. február 25. spacegirl

Be kell vallanom, hogy nagyon régen használtam Vichy termékeket, nagyjából 5-10 évvel ezelőtt, amikor még problémásabb volt a bőröm, de már megengedhettem magamnak néhány drágább terméket. Idén egy olyan újdonsággal rukkoltak elő, ami mellett nehéz szó nélkül elmenni, az pedig az Aerateint névre hallgató bb alapozóhab.

vichy_aerateint_mousse_dobozzal.jpg

Ahogyan a neve is mutatja, ez egy hab állagú alapozó bb krém technológiával. A kiszerelése engem a Maybelline Dream Nude Airfoam alapozójára emlékeztet. 

vichy_aerateint_mousse_nyitva.jpg

Úgy kell használni, hogy jól felrázzuk a flakont, majd fejjel lefelé tartva kinyomjuk a habot. Egy nyomás pont elegendő az arcra.

vichy_aerateint_mousse_minta.jpg

Vichy Aerateint bb alapozóhab - Rosy

Nagyon egyszerű és egyenletes felvitelt, természetes hatást, illetve könnyű viseletet ígér. Két árnylatban kapható, amelyek a leírás szerint minden bőrszínhez alkalmazkodnak, a semleges Beige árnyalat a legtöbb hölgynek megfelelő, míg a Rosy változat a rózsás tónusú bőrrel rendelkezőknek ideális. Én ezt az utóbbi árnyalatot fogom teszt alá vetni.

Leírása szerint a Vichy Aerateint bb alapozóhab kiegyenlíti a bőrszínt, ragyogást ad, hidratál, mattít, SPF 30-as fényszűrője pedig télen-nyáron véd a káros sugarak ellen. Az Aeratint alapozóhab Vichy termálvízzel készül, minden bőrtípusra ajánlott, bőrgyógyászatilag tesztelt. Kíváncsi vagyok, hogyan fog teljesíteni a gyakorlatban!

Ajánlott fogyasztói ára 5.499 Ft.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása