Smink & Makeup

Kipróbáltuk: Lancôme Teint Visionnaire

2013. június 03. blondiegirl

A mai tesztalanyunk a Lancôme Teint Visionnaire újnak már nem nevezhető, hiszen idén január óta kapható - erről mi is beszámoltunk nektek. Örömmel vállalkoztam rá, hogy kipróbálom, mert a tavalyi Teint Idole Ultra 24H  nagy kedvencem lett. Sajnos elég volt egy pillantás és egyértelmű volt, hogy a téli teszt kizárt, hacsak nem "afrikainak" szeretném maszkírozni magam farsangkor. Erről persze szó sem volt, így eltettem későbbre, gondolatban soha napjára. Pedig jelzés szerint ugyanaz a 03-as árnyalat, mint ami a korábbi volt - ez most így sikerült. Az szerencsére kizárt, hogy vásárláskor eltévesztitek, üvegen keresztül is jól látszik  a színe. A próba azért itt is fontos...

alapozo001.jpg

Végül ha nehezen is, de megérkezett a tavasz és vele a napfény, én pedig már a napvédő krémekről posztoltam. Kiszabadultam a kertbe és egyre barnább lettem, a Teint Visionnaire pedig a polcon pihent. Mire először kipróbáltam, már majdnem a színénél voltam, pár nap múlva pedig felkiálthattam volna: Halleluja, megtaláltam! Nagyon jó kora-nyári alapozót mutathatok nektek.

Külsőre a Lancôme-tól megszokottan elegáns, a márkához méltó üvegben találjuk. A kupakja csillog-villog, sosem bírom nem letörölgetni róla az ujjlenyomatokat használat után. Akár egy kis ékszerdoboz, még egy kis tükör is van benne.

alapozo002.jpg

Mikor tényleg használni kezdtem, megörültem, hogy egy korrektort is tartalmaz a kupakja - erről már egészen megfeledkeztem. Sajnos a korrektorról később direkt is meg lehet feledkezni, ugyanis a színe nem nagyon passzol az alapozóhoz, ráadásul elég nehéz textúrájú, így biztosan beül a legkisebb redőkbe is. Gondoltam, ha már van, akkor használom, álmos pillanatokban nem rossz a szem alatti sötétebb részekre, csak jól el kell dolgozni és pár perc múlva ellenőrizni. Kis mennyiségben, gyakorlott kéz együttműködésre bírja.

alapozo003.jpg

Az alapozóról csupa jót tudok elmondani, kellemesen krémes, jól fed és bár egyáltalán nem természetes a hatása -  ezt egy alapozótól sosem várom el, pontosabban nem ezt várom - nem maszk-szerű. Ígérete szerint olyan hatása van, mint egy arcápolónak, de nekem szükségem van erősebb hidratálásra, mert nyáron jobban szárítanak a napsugarak. Gyengébb minőségű hidratálóval hajlamos átfényleni, ezért - bár nem vészes - érdemes a púdert készenlétben tartani.

A legnagyobb gondom ezzel az alapozóval az, hogy lassan már túl világos lesz a bőrömhöz, de sebaj, elteszem nyár végére ha megkopik majd a barnaságom. Nyáron egyébként sem gyakran használok erős fedésű alapozót, vagy ennek egy sötétebb verzióját még mindig bevethetem.

a001k.jpgElőtte

utana.jpgUtána

Összességében nagyon elégedett vagyok vele, még ha nem is éreztem azt a wow-hatást, mint a múltkor. Vagy talán túlzottan hozzászoktam a jóhoz, és ez a Lancôme-tól simán"csak" papírforma. Bár minden márkának ilyen lenne a semmi-különös, csak végzi a dolgát típusú alapozója! Lancôme termékekhez képest erős 4-es, minden más kategóriában 5-öst érdemel.

Ajánlott fogyasztói ára 13.500 Ft.

A terméket a L'Orealtól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása