Smink & Makeup

Élénk, de hordható szín nyárra - Douglas Lips szájfényt teszteltünk

2013. június 14. Katushka

Attól függetlenül, hogy nem a legcélszerűbb szájfényt viselni, mert nem túl tartós megoldás, én mégis nagyon szeretem őket. Nyáron mindig kicsit jobban elengedem magamat színek terén, de csak épp annyira, amennyire még nem keltek túl nagy feltűnést. Ez a szájfény is egy olyan darab, amit nagyon szívesen hordok a mindennapokban. Élénk a színe, de mégsem túl harsány, magas a fénye, de nem túl mesterkélt. Én pont az ilyen szájfényeket szeretem.

Absolute Lipglass Think pink (1).JPG

Absolute Lipglass Think pink (4).JPG

Már több Absolute terméket is volt szerencsém kipróbálni a Douglas-től és még egyikben sem csalódtam, mint ahogy ebben sem.

A szájfény állaga teljesen jó, kényelmes. Nem ragacsos, nem tapadós, nem csúszkál. Felvitel után nem mászkál el és nem ül be a barázdákba. Egyenletesen kopik, 1-2 órát kibír a színe, ennél többet sajnos nem. A fénye viszonylag hamar kopik.

Absolute Lipglass Think pink (6).JPG

Absolute Lipglass Think pink (7).JPG

Absolute Lipglass Think pink.JPG

Mindig megemlítik a spéci 3D-s aplikátort, amivel fel lehet vinni a szájfényt, de én igazából nem véltem felfedezni semmi világmegváltót a felvitelkor. Ugyanolyan aplikátor, mint az összes többi (a formáját leszámítva), már ami a végeredményt illeti. Kellemes, édeskés illata van, egyáltalán nem zavaró.

Absolute Lipglass Think pink (5).JPG

A szájfény jól alkalmazkodik egyszerűbb, visszafogottabb és erősebb szemsminkekhez is. Én ezen a képen egy közepesen erős, barna füstös sminkhez "vettem fel" és szerintem ehhez is nagyon jól passzol.

Absolute Lipglass Think pink (8).JPG

Az ára szerintem nem vészes, de lehetne picit olcsóbb, mert most 1 990 forint. Az Absolute termékeket kizárólag a Douglas Parfümériákban tudjátok megvenni, tekintve hogy ez az ő saját márkájuk.

Ezt a terméket a Douglastól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása