Smink & Makeup

Végre egy jó izzadásgátló - Teszt

2013. június 17. Katushka

Nemcsak nyáron, hanem az év minden szakában fennáll a helyzet, hogy verejtékezünk, de persze ez nyáron fokozódik. Az izzadásgátlós reklámokkal Dunát lehetne rekeszteni. Mindegyik esküdözik, hogy milyen szuper, mennyire nem lesz a ruhán izzadságfolt stb. Ismerjük már a műsort... Szinte alig van olyan márka, amivel ne kísérleteztem volna. Valamiért mindig visszatértem a Rexona dezodorokhoz, annak ellenére, hogy egyáltalán nem védtek meg az izzadságtól. Mindegyik típust kipróbáltam, de egyik sem működött, de használtam, mert valamit mégis csak kell használni.

Dove maximum protection teszt (4).JPG

Nem mondanám, hogy nagyon izzadékony lennék, pont annyira vagyok, amennyire még normális. Nem nagyon volt még kínos szitum az izzadságfolt miatt, de mégis zavart, hogy befújom magam és fél óra múlva már érzem, hogy nedves a bőröm. A héten az egyik munkatársnőmmel erről beszélgettünk és ő ajánlotta a Dove új izzadásgátlóját. Eddig erről nem hallottam, nem is láttam róla reklámot, de ő nagyon biztatóan nyilatkozott róla. Azt mondta, hogy neki tökéletesen bevált, úgy is, hogy a napokban nagyon meleg volt. Ezen felbuzdulva tegnap előtt én is vettem egyet a DM-ben és azonnal ki is próbáltam. Egészen hihetetlen... De eddig ilyen jó minőségű izzadásgátlóm még nem volt. Egyáltalán nem lett nedves sem a ruhám, sem a bőröm.

Dove maximum protection teszt.JPG

De hogy a teszt teszt legyen és ne csak a végeredménnyel foglalkozzunk. Ez az izzadásgátló, tekerős, krémes állagú. Az illata kellemes, nem túl erős. Én a Go Fresh illatút választottam, mert az nekem jobban tetszett, mint a sima. Nem tudom, hogy általában milyen illata van a Dove dezodoroknak, de ez nekem teljesen oké. Az izzadásgátló alján ott van a tekerő, amivel ki lehet nyerni a krémet a dezodorból. Az összetevőket nem sorolnám itt fel, de ha érdekelnek, akkor kattints ide.

Dove maximum protection teszt (2).JPG

Felvitel után egészen gyorsan beszívódik vagy megszárad, nem tudom, a lényeg az, hogy nincs utána ragacsos, nedves érzet, mint a legtöbb hasonló gátló esetében, azt borzasztóan utálom...

Dove maximum protection teszt (3).JPG

Ezen a képen irreálisan sokat tekertem ki és kentem a kezemre. Elkenés után teljesen színtelenné válik

A krém színe látszólag fehér, de felvitelt követően színtelen és nekem ruhán nem hagyott nyomot.

Nekem tényleg nagyon bevált, remélem, hogy hosszabb használta után sem fog elmúlni a hatása, mert amúgy már jártam így mással.  

Az ára mondhatni húzós, mert 1 599 forint volt a DM-ben és csak 45 ml, de úgy voltam vele, hogy ha működik, akkor én bizony kifizetem érte ezt a pénzt.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása