Smink & Makeup

Menyasszonyi frizura ötletek lépésről lépésre - 2. rész

2013. július 16. Katushka

Az első ilyen posztunknak nagyon jó volt a fogadtatása, így remélem ez a frizura is elnyeri sokak tetszését. Igyekszem ezt is úgy leírni és megmutatni, hogy akár magatoknak is el fogjátok tudni készíteni, de ha kifogna rajtatok, ahogy mondjuk rajtam is kifogna, megcsináltathatjátok. Ez a frizura, nem olyan "monumentális" mint az első volt, így aztán nemcsak esküvőre, nagyobb alkalmakra ajánlott, hanem akár a mindennapokra is tökéletesen alkalmas. Most Viki segítségét kértem, aki szintén a Cut & Cup egyik vagány fodrászlánya.

Fotor0714205941.png

Személy szerint én soha sem voltam oda a nagyom merev és letisztult kontyokért, ezért próbáltam olyan frizurákat készíteni, amikre ez nem jellemző.

Viki

Ennél a frizuránál is azt volt a kérésem Vikihez, hogy legyen stabil, lehetőleg copf alapú és ha lehet, akkor legyen benne fonás is. Szerintem nagyon jól sikerült ez a frizura és ha hiszitek, ha nem, vasalással és díszítéssel együtt kb. 15-20 perc volt. Én erre képtelen lennék, de neki pikk-pakk ment :) és persze a step by stephez most is kértem Viki segítségét.

Miután elkészítettük a copfot, enyhén nagy vonalakban átvasaljuk, hogy a szálak egyenesek legyenek. Ezután a copfunk szélén elkezdünk egy vékony tincset fonni és a copf hátuljából teszünk hozzá vékony tincseket. Így haladunk a haj végéig.

Fotor0714211235.pngÖsszekötjük a végét és úgy hajlítjuk, hogy a fonás és a felvett tincsek kis kosárkát képezzenek, majd körbetekerjük a copf körül. Végül hullámcsatokkal és hajtűkkel rögzítjük.

Fotor071421174.png

eskuvoi_hajak 172.JPG

Nekem már így, önmagában is nagyon tetszett ez a konty, de Viki picit felturbózta, ettől lett még alkalmibb a hatás. Ehhez egy vékony szálra fűzött, gyöngyös láncot használt, amit rátekergetett a kontyra. Ilyet egyébkét a fodrászkellékes boltokban lehet beszerezni és méretre vágható.

Fotor0714212359.png

A végeredménnyel megint nagyon elégedett voltam, csak azt sajnálom, hogy magamnak nem tudom megcsinálni :(

eskuvoi_hajak 190.JPG

Képek: György Éva

Ti az egyszerűbb vagy a bonyolultabb frizurákat részesítitek előnyben?

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása