Smink & Makeup

AVON Extra Lasting rúzs teszt

2013. augusztus 06. Katushka

Mondhatni igen sok rúzst kipróbáltam már, köztük sok olyat is, amire azt mondták, hogy szupertartósak. Megmondom az igazat, sokszor nem is lustaságból nem használok szájfényt vagy rúzst, sokkal inkább azért, mert úgy vagyok vele, hogy mire beérek az irodába úgyis lekopik vagy amint megreggelizek, eltűnik a számról. Ritkán futok bele igazán jó, tartós rúzsba. Nem is nagyon szeretem, amikor azt írják egy rúzs leírásához, hogy extratartós, mert ilyenkor mindig felcsillan a szemem, hogy vajon ez lesz-e az A RÚZS, ami tényleg a helyén marad, nem kopik és a többi, de aztán a legtöbbször csalódnom kell. Most sem érzem azt, hogy ezzel a rúzzsal megtaláltam volna életem legtartósabb rúzsát, de ahhoz képest, hogy AVON és hogy mennyibe kerül, nem rossz a teljesítménye.

Avon_extra_lasting_rúzs.JPG

Az AVON Extra Lasting rúzsokról azt érdemes tudni, hogy elvileg merész, tartós színt kölcsönöz az ajkaknak, érintésálló, nem maszatolódik, hidratál és kényelmes érzetet ad az ajkaknak E-vitamin és búzafehérje tartalmának köszönhetően.

Nos én ezt a „világmegváltó” extra tartós hatást nem tapasztaltam. Tény, hogy a rúzs maga jó minőségű, tényleg kényelmes viselet, de az, hogy extratartós és hogy érintésálló, azt nem mondanám. A rúzs színe kb. 4-5 órát fent maradt, de nem volt olyan intenzív, mint amikor felkentem. A kopása egyenletes és miután lekopik a krémes, rúzs érzet, azután sem szárítja ki az ajkakat.

Az Enduring Wine árnyalat az újságban szerintem sokkal erősebb, mélyebb színt mutat, az életben viszont egy nappal is hordható, közepesen sötét színt kapunk. Próbálkoztam a szín építésével is, de nem értem el áttörő változásokat. Nagyon enyhe selyemfénye van, ami szintén kopik, ahogy telik az idő.

Avon_Enduring_wine_(6).JPG

Avon_Enduring_wine_(5).JPGEzt látjuk a katalógusban

Avon_Enduring_wine (2).JPGÉs ilyen közvetlen a felvitel után

Avon_Enduring_wine (1).JPG

A Fiery Red árnyalat már sokkal közelebb áll a képen látható színhez. Ez a szín sokkal jobban pigmentált, mint az előző, viszont nappali viseletre szerintem éppen emiatt kevésbé is alkalmas, de egy rendezvényre, partiba egészen nyugodtan magunkra kenhetjük.

Avon_Fiery_red all.JPGDSC00652.JPGEzt látjuk a katalógusban

Avon_Fiery_red.JPGÉs ilyen közvetlen a felvitel után

Avon_Fiery_red (5).JPG

A kiszerelése egyszerű, nem lihegték túl a designt. Egyszerű, piros, műanyag tokban van, természetesen kitekerhető megoldással. A kupak teljesen jól záródik, nem csúszik le a rúzsról, így biztonságosan hordhatjuk magunknál.

A rúzs ár-érték aránya kielégítő. Se nem túl drága, se nem túl olcsó: 1 199 forintba kerül. Összességében elégedett vagyok a termékkel, csak ne hangsúlyozták volna, hogy extratartós, mert én egy extratartós rúzstól picit azért többet vártam volna, de nappali, általános viseletnek teljesen jó.

Az pedig megint egy másik dolog, hogy a katalógusba mi van befotózva és hogy milyen igazából, működés közben a rúzs… Azért szerintem van némi különbség.

A terméket az AVON-tól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolta.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása