Smink & Makeup

Teszt - IsaDora Color Chock Little Sparrow körömlakk

2013. szeptember 24. Katushka

Korábban már írtunk az IsaDora Color Chock kollekcióról. Nekem ez a kollekció igencsak elnyerte a tetszésemet, mert nagyon sok, szép színű lakk és szájfény van benne. Volt szerencsém kipróbálni ezek közül a lakkok közül a Little Sparrow körömlakkot.

IsaDora_Little_Sparrow Körömlakk teszt (3).JPGAz IsaDora Extra Long Lasting - Quick Dry körömlakkokról már nagyon sokszor írtunk, de ha valaki lemaradt volna, akkor összefoglalom a tulajdonságait. Azt érdemes róla tudni, hogy az a név, hogy Quick Dry az nem kamu. Én ilyen gyorsan száradó körömlakkal eddig még nem találkoztam. A felkenés után pár perccel már bátran öltözködhetünk, pakolászhatunk, mert nem kenődik el, felvitt rétegtől függetlenül. Általában egy rétegben is nagyon szépen fednek, de ha biztosra akarunk menni, azért érdemes két réteget felvinni. Nem szükséges fényréteg a tetejére, mert önmagában is szép fénye van a lakknak. A tartóssága pedig teljesen kielégítő. Egy hétig simán kibírja, mosogatással, takarítással, mindennek együtt. Az ecsete ennek a lakknak is, mint minden IsaDora lakknak szélesebb (wide brush), mint a megszokott lakk ecsetek. Ez eleinte nekem nagyon furcsa volt, de meg lehet szokni. Ez a gyorsabb felvitelt szolgálja.

IsaDora_Little_Sparrow Körömlakk teszt (6).JPGEz az árnyalat, amit most bemutatok az a Little Sparrow nevet kapta. Nagyon szép, nude, szürkés, tejeskávé színe van. Ősszel és télen szerintem alapdarab lesz nálam. Nyárra kicsit fakó lett volna, de az is igaz, hogy nem nyári kollekcióba jött ki ez a szín :) Egyáltalán nincs benne semmi, ami selyemfényűvé vagy csillámossá tenni, tehát aki inkább a visszafogott színeket szereti, annak nagyon tudom ajánlani. Nekem két hete ez a lakk van a kezemen, mert egyelőre nem tudtam megunni :)

IsaDora_Little_Sparrow Körömlakk teszt.JPGA lakkok ára szerintem teljesen korrekt, 2 290 forint. Mivel nagyon jó a lakk színe és a minősége is, ezért megéri az árát. Az IsaDora lakkokat egyébként sehol máshol ne keressétek, csak a Douglas üzletekbe, mert ők a kizárólagos forgalmazói a márkának.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása