Smink & Makeup

Trendsminket a hétköznapokra [PÁLYÁZAT]

2013. október 23. makeupadmin

Ez a bejegyzés a Maybelline vendégposzt pályázatunk keretében született. Szerzője Mara, a Makeup Universe írója.

Amikor értesültem a versenyről, eldöntöttem, hogy egy step-by-stepet fogok készíteni, ami a téli sminktrendeket dolgozza fel. A szezon trendjei elég kísértetszerűre vagy rockerlányosra sikerültek, így inkább csak azokat a pontokat használom belőlük, amikről úgy gondolom, hogy a hétköznapokba beépíthetőek – habár kevés olyan smink van, amivel nem mernék kimenni az utcára... Két Maybelline terméket fogok használni ehhez – egy Color Tattoo-t és egy szempillaspirált.

mp1.jpg

1. A sminket egy szép alappal kezdjük. Használjunk primert! A szezonra jellemző alapozás lehet vastagabb, mint a nyári, illetve finisében sokkal a természetesebb vonalat preferálja, viszont ezek a sminkek elvárják a makulátlan bőrt. Az arccsont tetejére krémes highlightert tettem és a felső ajkak „szívecskéjére” is, hogy a földöntúli ragyogás megmaradjon.

Tipp: Használd a korrektorod highlighternek. Az arc kiemelendő pontjaira tegyél belőle, majd az alapozó ecseteddel simítsd a bőrödbe. Nem muszáj a klasszikus homlok-arccsont-áll-orr vonalon maradni, használhatjuk kisebb árkok eltüntetésére is, mint a száj-arc találkozásánál.

2. A szezonra jellemző szemöldök kevésbé férfias, mint korábban – ugyan még mindig erős, de íves és szép vonalú. Ezért először a szemöldököm rajzoltam meg az alapozás után.

3. A Maybelline Color Tatto Eternal Gold színét használtam a mozgószemhéjra alapnak. Azért megszívlelendő ez a krémes termék, mert remekül megtartja a szemsminket, nem ráncolódik össze, de viszonylag olcsó – jó alternatívája lehet a Mac paint potoknak. Hogy a szemsmink ne csak egy tusvonal szerű füstből álljon, ezért a kontúrozáshoz használt matt púderemből egy pufi ecsettel vittem fel egy keveset a ráncba és fölé.

mp2.jpg

4. Csokibarna ceruzát hoztam a felső szemhéjhoz a szempillák tövébe, majd fülpucival elmaszatoltam. A formánál törekedtem arra, hogy nyújtsa a szemet kifelé, de ne menjek túl magasra vele.

mp3.jpg

5. Erre szemfesték került egy ceruzaecsettel, majd egy pufi ecsettel elsimogattam. Hogy az arany csillogást ne nyomjam el, a mozgószemhéjam belső, ránc felé eső részére visszatapogattam némi krémes arany festéket.

mp4.jpg

6. Öngyújtóval megégettem a kedvenc fekete szemceruzám [Paris Berlin] – ez a legfeketébb fekete, szupertartós és gyönyörű – behúztam a vízvonalat és felső pillatő külső részét. Porral fixáltam. Majd a kellő intenzitásért megismételtem.

Ezen a képen jól látszik a forma: nem megyek sötét színnel a ránc fölé, tusvonalas, de mégis füstös. Nekem mandulaformájú a szemem, így nyitott szemmel is mutatós, rejtett szemhéjnál már trükkösebbnek kéne lenni.

mp5.jpg

7. Itt egy kicsit csaltam. A Color Tattooval szerettem volna tusvonalat húzni, de túl puhának és csúszónak bizonyult [ezért sem annyira vékony, mint szerettem volna], ezért az OCC Dope pigmentet használtam nedvesen és a világ legjobb tusvonal ecsetét a Cozzette-től. Az arany tusvonal érdekessé teszi a sminket, sima tus tövébe is húznék némi arany vagy más színű vonalat pluszban hétköznap, hogy az irodai sminkben legyen némi izgalom is.

mp6.jpg

8. Hogy kissé keverjem az aranyat és hidegebb fénnyel, ezért az Urban Decay Virgin szemfékből teszek az szemöldökcsontomra és a belső szemzughoz.

9. A szemsmink befejezéséhez a Big Eyes szempillaspirált használtam sok rétegben, hogy rockerlányosabb legyen. Szerintem ez az első olyan szempillaspirál, amiben külön van alsó- és felső pillákhoz is kefe. Izgalmas elképzelés, de nekem még így is sikerül mellé kennem. Ha más is ilyen lenne, akkor egy fülpucival könnyen eltávolítható az összes mellémázolás. Kész vagyunk a szemekkel!

mp7.jpg

10. Most kontúrozom az arcom, pirosítok és használom az egyik kedvenc highlighterem, amit csak különleges alkalmakkor szoktam [MAC Perfect Topping MSF]. Természetes rúzst használok és némi szájfényt. A száj felsőajkának szívecskéjére is teszek highlightert.

A vakus képekért bocsi, de nem igazán sütött a nap.

mp8.jpg

mp9.jpg

mp10.jpg

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása