Smink & Makeup

Teszt - NYX Mosaic pirosító MPB 10 Love

2013. november 06. Katushka

Nyáron tudtam meg, hogy a NYX márka, amiről külföldi blogokon már sokszor olvashattunk, kishazánkban is megveti a lábát. Eddig csak pár, kisebb webáruházban volt elérhető a márka néhány terméke, de nyár végétől már egyre szélesebb körben érhető el a márka összes terméke, köszönhetően az Alveolának.

NYX_Mosaic_Powder_MPB10_teszt.JPGKorábban még nem próbáltam ki NYX termékeket, ezért is voltam kíváncsi, hogy mit is tudnak. Sokszor olvastam már a Jumbo ceruzájáról, de azt még nem próbáltam ki. Talán majd hamarosan... :) Az első termék, amit az élet elém sodort, az a Mosaic pirosító volt, MPB 10-es árnyalatban.

Kerek, műanyag tokban található a pirosító, melynek a fedele áttetsző, így kinyitás nélkül is jól láthatjuk, milyen színt rejt a csomagolás. A tok fedele jól záródik. Nem kapunk hozzá aplikátort, de én nem is szoktam szeretni azokat az eszközöket, amiket a pirosítókhoz adnak, mert általában túl sprődek és nagyon porolják a festéket.

NYX_Mosaic_Powder_MPB10_teszt (2).JPGA valóságban kicsit sötétebb az árnyalata, mint a hivatalos fotón

Ez a pirosító narancsos árnyalatú és összesen 5 egymással harmonizáló színt tartalmaz. Ezeket használhatnánk külön-külön is, de mivel viszonylag kicsi a felületük, így inkább keverve javasolt használni. Mind az 5 szín tartalmaz egy kevés csillámot, ami még inkább feldobja a pirosító finishét. Nem fényes, viszont picit csillog. A szín nagyon jól építhető, de érdemes vele óvatosan bánni, mert igencsak pigmentált és nagyon kevés is elég belőle. Én amikor először felvittem, jó alaposan beletunkoltam a pirosító ecsetemet és finoman szólva is úgy néztem ki, mint egy bohóc :), így én tényleg azt javaslom, hogy csak nagyon keveset használjunk belőle, illetve a festékbe mártás után mindenképp rázzuk le az ecsetet, hogy a felesleges por lehulljon róla. Tapasztalataim alapján nagyon jó a pirosító, de van egy apró hibája. A kedvenc pirosító ecsetemmel is kissé porol a púder. Persze ez nem katasztrófa, de pl. egy MAC pirosítóhoz képest jobban porzik.

NYX_Mosaic_Powder_MPB10_teszt (3).JPGA bal oldalon már építve van a szín, jobb oldalon pedig egy rétegben, de mindkét esetben jól látszanak az apró csillámok a festékben

Mivel igen erősen fog és valóban narancsos-barackos színe van a pirosítónak, én ezt az összeállítást inkább kreolosabb bőrű hölgyeknek ajánlom, mert ha valakinek világos a bőre, azon nagyon rikító lehet a szín.

NYX_Mosaic_Powder_MPB10_teszt (4).JPGEzen a képen még nincs rajtam a pirosító

NYX_Mosaic_Powder_MPB10_teszt (5).JPGItt viszont már jól látszik, hogy vékony rétegben is milyen élénk színe van

Mindent egybevetve a pirosító jó, használható a mindennapokban, de nagyon kevés kell belőle, mert nagyon erősen pigmentált. Az ára szerintem középkategóriájú, az Alveola webáruházában 2 790 forint, viszont most láttam, hogy a Szépségbolton is elérhető a márka és ott most akció is van rá, így 1 860 forint.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása