Smink & Makeup

Teszt: Nivea Smooth Sensation krémes testápoló

2013. november 19. spacegirl

nivea_smooth_sensation.jpg

Nyakunkon a téli szezon, úgyhogy ideje ismét elővenni a testápolókat, azok közül is tápláló, gazdag formulákat. Legutóbb a Nivea Smooth Sensation krémes testápolóját vetettem teszt alá, amelyet leírása szerint a száraz bőr speciális igényeire fejlesztettek ki. Könnyű, habos formulája shea vajat, ún. Hydra IQ-t (egy aktív és természetes összetevő, mely a kékalgákban is megtalálható) és tápláló lipideket tartalmaz. Azt ígéri, hogy kivételesen gyengéd textúrája szinte beleolvad a bőrbe, és azonnal gondoskodik a lágy tapintásról, rendszeres használatával pedig a száraz bőr is selymesen simává válik.

nivea_smooth_sensation_nyitva.jpg

Nivea Smooth Sensation krémes testápoló a testvajakéhoz hasonló, tégelyes csomagolásban érkezik. Mint sokszor leírtam már, én nem nagyon szeretem ezeket a kiszereléseket, mert bele kell nyúlni ahhoz, hogy kivegyünk belőle és nehéz precízen "adagolni" a terméket, ami - legalábbis engem - pocsékolásra ösztönöz.

nivea_smooth_sensation_nyitva2.jpg

A krém textúrája a hagyományos testápolókénál sűrűbb, krémesebb, a testvajakénál viszont lényegesen könnyebb. Habosnak kevésbé nevezném, de kétségtelenül könnyű krémes az állaga. Az illata tipikus niveás, ami számomra "nagymamás" illat, bár nyilván ízlés dolga, hogy ki mennyire szereti. A beszívódása valamivel lassabb, mint egy könnyebb testápolónak, de azért nem vészes. Pár percet érdemes várni vele, mielőtt felöltözünk. A bőr egy kicsit zsíros lesz tőle, és azt sem mondhatnám, hogy egyáltalán nem ragad, de ennek a mértéke még nem zavaró.

nivea_smooth_sensation_minta.jpg

A hidratáló hatása számomra teljesen elegendő, másnap este is érződik, bár mostanában szerencsére nem túl száraz a bőröm. Szerintem az én bőrömön télen is meg fogja állni a helyét, bár az illata miatt legfeljebb alkalmanként fogom használni. Eléggé megoszlanak róla a vélemények, ha van lehetőségetek, próbáljatok ki mintát belőle, hogy bírjátok-e az illatát és számotokra is elegendő-e a hidratáló hatása. A kiszerelése 300 ml-es, ajánlott fogyasztói ára 1.899 Ft, ami a helyén van szerintem.

Próbáltátok már ezt a testápolót, mi volt a tapasztalatotok?

A terméket a Beiersdorftól kaptuk tesztelésre, de ez a véleményünket nem befolyásolja.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása