Smink & Makeup

Új beauty webáruház, magas kedvezményekkel

2013. december 17. Katushka

Új webáruház lépett a piacra itthon. Azt gondolom, hogy egy ilyen webshopnak tényleg akkor van értelme, ha olcsóbban meg tudjuk szerezni a smink és bőrápolási termékeket, mert ez még mindig az a kategória, hogy ha nem olcsóbb neten keresztül, akkor elmegyünk inkább az üzletekbe, hogy megfogdossuk őket, magunkra kenjük, megszaglásszuk őket.

1239626_488776087884902_1501366497_n.jpgPár hete fedeztem fel ezt a webshopot magamnak, a Clarins Rajongói klubot, és jókor, mert még csak akkor indult, úgyhogy nem maradtam le semmiről. Egyébként is imádom a Clarins termékeket, már többet is próbáltam közülük, így meg főleg, hogy bizonyos feltételek mellett jóval kedvezőbb áron juthatunk hozzá, mint egy parfümériában vagy más webáruházon keresztül. 

Egyelőre nem találtam még olyan terméket, ami ne lenne fent a webáruházban, tehát elég jól fel van szerelve. A legjobb benne mégis az, hogy tényleg elég nagy kedvezménnyel juthatunk hozzá a termékekhez és igazán nem kell érte sokat tenni.

  1. Ha megadod az alapadataidat, tehát regisztrálsz, a vásárlásai végösszegéből 15% kedvezményt adnak.
  2. Ha a hírlevélre is feliratkozol, akkor további 5% kedvezmény jár a vásárlásaid végösszegéből.
  3. Ha a klubtagság lehetőségét elküldöd 3 ismerősödnek és őket meghívod a klubba, akkor ezzel a meghívásával további 5 % kedvezményt kapsz.

Így összesen, ha mindent feltételt teljesítesz, akkor 25%-kal olcsóbban juthatsz tényleg minőségi termékekhez. Azért ez nem rossz :)

Én azonnal regisztráltam :P  A webáruházban egyébként termékenként két árat láttok. Az egyik, a felső, az az alapár, és ha mind a három feltételnek eleget tettél, akkor rád már az alsó ár vonatkozik, az már a 25%-kal csökkentett ár.

Anyukámat is meghívtam a klubba, mert az egyik kedvenc széruma is megtalálható itt, a Double Serum és azért nem mindegy, hogy 19 900 forint helyett hozzájuthatunk 14 925 forintért! Persze azért még így is húzós az ára, de legalább kevésbé fáj :)

A kiszállítás korrekt, a GLS végzi (velük én egyébként is nagyon elégedett vagyok) és a megrendeléstől számított következő munkanapon már ott is figyel a megrendelt csomagod. Ennek a díja 1490 forint, tehát ez még nyilván hozzáadódik, de még mindig olcsóbban jövünk ki. Sajnos személyes átvételre nincs lehetőség :( Van lehetőség viszont készpénzzel és előreutalással is fizetni.

És ha megtetszett valami, akkor érdemes minél előbb leadni a rendelést, mert most láttam, hogy a december 21-ig leadott rendeléseket még karácsony előtt kiszállítják, persze csak ha raktáron van a termék.

Szerintem érdemes vetni rá egy pillantást! :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása