Smink & Makeup

Teszt - IsaDora Eye Primer

2014. február 14. Katushka

Nem is olyan rég írtunk róla, hogy végre valahára az IsaDora is előrukkolt a saját szemhéjbázisával. Volt szerencsém kipróbálni a terméket, így most erről olvashattok a továbbiakban.

Isadora_EyePrimer_open.jpg

Azok a szemhéjbázisok, amiket én általában szoktam használni, tégelyes kiszerelésűek. Persze létezik csomóféle kiszerelésben, de engem leginkább csak ezekkel sodort össze az élet. Most ez az első tubusos bázis. Ha már a kiszerelésénél tartok, akkor máris egy kis negatívum, hogy mivel totál fekete a tubus, ezért mindig csak megtippelni tudjuk, hogy még mennyi van benne... A kis csőrén keresztül jut ki a festékanyag, amit aztán felvihetünk a kezünkkel is és ecsettel is. A kevés sminktermékek egyike a szemhéjbázis, amihez én például nem minden esetben használok ecsetet. 

IsaDora_Eye_Primer (1).JPG

A színe teljesen általános, bőrszínű. Egyetlen árnyalatban vásárolható meg, de nem kell aggódni, mert nagyon szépen idomul minden bőrszínhez, már ezt is kipróbáltam. Nagyon jó tulajdonsága szintén, hogy szépen kiegyenlíti a szemhéj színét is, így ha valakinek picit hajszáleres lenne a szemhéja, akkor azt is tompítja picit. Persze nem erre hivatott elsősorban. Sokkal inkább arra, hogy a szemhéjfestékeket tartósabbá és intenzívebb színűvé varázsolja. Ezt az ígéretet be is váltja, de azt is tudni kell róla, mint a többi, test színű bázisról, hogy ha intenzívebb színeket szeretnénk használni (pl. sárga), akkor az alá nem annyira jó, mert nem lesz olyan az eredmény amilyet szeretnénk. Ez nemcsak ennek a bázisnak a hiánya, ugyanígy vagyok a MAC Paint pottal is... Ha ilyen hatást szeretnénk elérni, akkor érdemesebb fehér szemhéjbázist használni. Az állaga krémes, mégis felvitelkor púderes hatású lesz. Hamar megszárad és jól eldolgozható.

IsaDora_Eye_Primer2.JPG

Mindent egybevetve elégedett vagyok a termékkel. Az ár picit talán sok 7 ml bázisért, 3 190 forint. Ha mondjuk 500-1 000 forinttal olcsóbb lenne, még elégedettebb lennék vele :)  De összességében mindenkinek csak ajánlani tudom, mert tényleg megbízható termék.

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása