Smink & Makeup

Így készült a menyasszonyi sminkem, pont ma egy éve :)

2014. június 01. Katushka

Mikor kitettem a Facebook oldalunkra a képet, amin végre közelebbről is látszik a sminkem, reméltem, hogy érdekelni fog Titeket a hogyan készült része is :) Most ebben a leírásban igyekszem a lehető legrészletesebben bemutatni, hogy csináltam és miket használtam hozzá. Annyit előre mondhatok, hogy nem vagyonokat érő cuccokat használtam, mégis szuperbiztos volt a sminkem egészen délelőtt 11-től hajnali 4-ig. 

IMG_8456_.jpg

Arc

  • Az arcomat megtisztítottam a Clinique 3 lépésének a tonikjával és a Balea sminklemosó kendőjével. Ezzel biztosítottam a tiszta alapot a sminkemnek. Ha ez kimarad, akkor szinte biztos, hogy nem marad ilyen stabil az esküvő alatt.
  • Tisztítás után sminkbázist használtam az egész arcomon. Erre tökéletes választás volt az elf színtelen sminkalapja. Ezt elsősorban a "T-zónámra" és az orcákra vittem fel a kezemmel. Ezen az alapon nagyon biztosan megtapadt az alapozóm, illetve a pórusaimat is kiegyenlítette, így még tökéletesebb fedésű volt az alapozás.
  • Erre került fel az alapozóm. Most is, mint mindig a MAC Studio Fix Fluidot használtam NW25-ös árnyalatban. Ez a kedvenc alapozóm. Pont elég a fedése, se nem sok, se nem kevés. Ennek felvitelére természetesen ecsetet használtam, mert azzal lehet csak igazán szépen, egyenletesen és természetesen felvinni az alapozót.
  • Hála égnek nem volt egyetlen pattanás sem a nagy napon, így nem kellett sokat javítgatni a bőrömön, viszont a szemem alá fel kellett vinnem egy kevés korrektort, mert az utolsó hét már nem volt túl pihentető, így picit karikás volt a szemem. Ehhez szintén MAC-et használtam, Prolongwear Concealert NW20-as árnyalatban. Ilyenkor érdemes 1-2 árnyalattal világosabbat választani, mint amilyen az alapozónk és a bőrünk színe. 
  • Azért, hogy lemattítsam az arcomat és fixáljam a sminkemet a Kryolan Transparent púderét használtam. Ez egy olyan púder, amit minden nap használok és egy lépést sem teszek nélküle :) Ehhez egy sima púderecsetet használtam.
  • Árnyékolónak az ArtDeco 2-es számú bronzosítóját használtam. Ez szintén nagyon nagy kedvencem. Ehhez egy Sigma ecsetet használtam, amivel nagyon precízen fel lehet vinni a stratégiailag fontos helyekre az árnyékolást és aztán könnyedén el is lehet vele dolgozni az éleket, hogy természetes legyen a hatás.
  • Pirosítónak újfent egy kedvenc darabot használtam, amit már korábban is sok sminkleírásban láthattatok. Ez a Sleek Pixie Pink pirosítója. Ehhez szintén ecsetet használtam, egy ferde, pufi pirosító ecsetet

Szem

  • Nulladik lépésként pár nappal az esküvő előtt 3D-s pillákat rakattam az Xtreme Lashes-nél. Többször csinálták már nekem és mindig nagyon elégedett voltam a végeredménnyel. Nagyon sokat számít egy alkalmi sminknél a műszempilla, de csak akkor, ha az természetes. Szerintem ennél szebb és természetesebb megoldás nincs.
  • A szemem sminkelését most is alapozással indítottam. Ehhez a MAC Painterly Paint Potját használtam.
  • Ezután a Paese Luxus Eyeshadow Trio Matte 104-es palettáját használtam. Az egész szemsminkemet ezzel készítettem el.
  • A belső szemzugba a legvilágosabb színből vittem fel egy lapos ecsettel, nagyjából egy centi szélességben.
  • A mozgó rész további részére a szürke színt használtam. Ezt a mélyítővonalig vittem fel, szintén egy lapos ecset segítségével.
  • A külső szemzugba a fekete színt vittem fel, viszont abból egészen keveset. Én a folyamatos építés híve vagyok, így először ezt dolgoztam el egy satírozó ecsettel. Amint ezzel megvoltam, ismét felvittem egy kevés feketét ugyanoda, ahova az előbb és ezt is hasonlóképp satíroztam el. Picit bevittem a belső szemzug felé a mélyítővonal mentén.
  • A szemöldökcsontomra szintén a fehér színt használtam. Ehhez a kedvenc pufi satírozó ecsetemet használtam, a Coastal Scents 250-es ecsetét.
  • A tusvonalamat egy vékony tusecset segítségével és a MAC Black Track zselés tusával húztam meg, egészen vékonyan.
  • Az alsó szempillavonalamat és a vízvonalamat egy AVON fekete szemceruzával húztam ki, majd egy ceruzaecset segítségével elsatíroztam. 
  • A szemöldökömet az elf szemöldökfesték duójával erősítettem és igazítottam ki. Amióta ezt kipróbáltam, azóta a szemöldökömre csak ezt használom, mert tartós és nagyon jó a színe a szemöldökömhöz.
  • A szempilláimat minimálisan festettem ki szempillaspirállal, mert már alapjáraton is elég hangsúlyos volt a 3D-s pilláktól. Ehhez a Clinique High Impact szempillaspirált használtam.

Száj

  • A szám festését nem spiráztam túl, mert tudtam, hogy a sok hitvesi csók miatt nem marad fent sokáig :)
  • A számat előkészítettem a Carmex ajakápolójával, így nem volt kiszáradva és nem is volt repedezett.
  • Ezután jött a mostanában kedvenc szájfényem a Guerlaintól, a Le Petite Robe Noire. Ezt magammal vittem, mert az este folyamán párszor újra fel kellett vinnem, mert lekopott.

Összességében én nagyon elégedett voltam a sminkemmel. :) A sminkem készülésének momentumairól készült képeket ebben a galériában megnézhetitek.

Ha kérdésetek lenne ezzel kapcsolatban nyugodtan írjatok!

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása