Smink & Makeup

Teszt: Morgan Taylor körömlakkok

2014. június 30. Katushka

Viszonylag ritkán jelenik meg a blogon körömlakkos teszt. Ennek többek között az is az oka, hogy ritkán kerül a kezeim közé olyan lakk, amivel maximálisan elégedett vagyok, illetve mert szerintem nem tudom szépen kilakkozni a körmeimet :) Pár hete kaptam néhány Morgan Taylor körömlakkot kipróbálásra, aminek már csak azért is örültem, mert számomra ez a márka teljesen új volt. Viszont amikor átvittem a lakkokat a körmösömhöz, hogy fesse ki vele a körmeimet, felcsillant a szeme és nagyon elismerően bólogatott. Ő világosított fel, hogy ez a márka külföldön mekkora ász és hogy tényleg tartós eredményre számíthatok.

get-the-gloss-morgan-taylor-nail-polish-1.jpg

Amit a Morgan Taylor lakkokról tudni érdemes, hogy professzionális, gyorsan száradó (5-10perc) körömlakk rendszerről van szó. A Morgan Taylor elérhető különleges színspektruma eltörli a képzelőerő határait. A színpaletta kiterjed a klasszikustól az avantgarde-ig, a feltűnésmentestől a csodálatra méltóig. Az egyedi üveget szakemberek tervezték, maximális teljesítményre hangolták, azaz tökéletesen a kézbe illik, és kiegyensúlyozott, kényelmes fogást biztosít. 

De lássuk, hogy milyen is a termék valójában! A kiszerelése hasonló a China Glaze vagy OPI lakkokhoz. Az üveget elvileg úgy tervezték, hogy a lakk színét maximálisan visszaadja, de szerintem ez egy lakk esetében alap. Az ecsete is teljesen átlagos, keskeny, hosszúkás, ellentétben például az IsaDora lakkokkal.

Nade ami miatt beleszerettem ebbe a márkába...! Az az, hogy tökéletesen terül és oszlik el a körmön. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, mivel a lakk állaga tökéletes. Se nem túl híg, se nem túl sűrű. Nagyon erősen pigmentált, így akár egy réteg is elég lehetne, de ahhoz, hogy a szín mélységét valóban megkapjuk, javasolt két rétegben felvinni.

Természetesen alapnak érdemes a saját bázis lakkját használni a Stick With It-et, majd erre mehet az egy vagy két réteg lakk, majd a végén a gyorsan száradó fedőlakk, ami találóan a Need For Speed nevet kapta :) 

A lakk minősége tökéletes! Már önmagában is olyan gyorsan szárad, hogy a múlt héten felkentem és persze a kisfiam rögtön utána ébredt fel... :) 5 perccel a lakkozás után már simán át tudtam pelenkázni és a lakk meg se nyekkent a körmömön, úgy hogy a gyorsan száradó fedő még rajta sem volt! 

DSC06621.JPG

Frissen lakkozva

DSC06955.JPG

3 héttel később

Ami miatt viszont javasolt a fedőlakk használata, az az, hogy sokkal tartósabb lesz a lakk a körmön, arról nem is beszélve, hogy a fénye egészen odáig tökéletes marad, amíg le nem mossuk, mert hogy magától nemigen kopik le. Be kell valljam, hogy az én körmeimen van egy porcelán réteg és ilyenkor mindenki azt mondja, hogy jah, perszeee.... ezen bármilyen lakk sokáig megmarad. Erre én annyit mondok, hogy valóban fent marad a legsz...bb lakk is, csak nem mindegy, milyen minőségben. Ez a lakk a körmöm végéről sem kopott le, a felületéről sem kopott a szín, a fénye pedig 3 hét után is pont olyan volt, amilyen frissen lakkozás után! Ez nem vicc, pedig naponta kb. százszor mosogatom a cumisüvegeket :) A nővérem is kipróbálta, akinek nincs semmilyen plusz réteg a körmén és neki 1,5 hétig a Man Of The Moment simán fent maradt, kopás nélkül!

Négy árnyalatot próbáltam ki, ebből egy volt az, amit megszavaztam a nyári körömlakkomnak :) Ez az árnyalat a Tropical Punch! Egyszerűen szerelmes lettem a színébe!

DSC06590_.JPG

A többi szín is szép, bár nagyon nem az én világom, de azért megmutatom :)

Man Of The Moment

DSC06582_.JPG

Going Native

DSC06613_.JPG

Sweetest Thing

DSC06599_.JPG

Ami szerintem határozottan pozitív, hogy ha megnézitek a webáruházban a lakkok színét és a tesztben szereplő színeket, akkor láthatjátok, hogy a színek nem csalnak. Tényleg olyan a szín, mint amilyen a webshopos fotókon.

Az ár-érték aránya szerintem nagyon-nagyon jó, tekintve hogy milyen szép, teltek a színek és hogy mennyire tartósak. Egy lakk 2.490 forintba kerül. Megmondom az igazat, egy ennyire jó minőségű lakkért akár 3.500 forintot is simán kifizetnék! A Morgan Taylor lakkok egyébként egyelőre csak az EuroCenterben lévő körmös standnál lehet megvenni vagy webáruházon keresztül, de mivel a képek tényleg visszaadják a lakkok színét, nem kell kibumlizni olyan messzire értük :)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása