Smink & Makeup

Teszt - Revolution Pro Looks Palette Stripped&Bare - Vol. 2.

2015. június 16. Katushka

A múlt héten már volt nálunk egy teszt a Revolution Pro Looks Palette Stripped&Bare palettáról. Akkor az "első blokk" színeivel készítettem sminket. Ebben a posztban egy picit erősebb, party sminket láthattok a "második blokkból".

dsc09345.JPGA paletta egyébként még mindig nagy kedvenc nálam :) Nyaraláskor is tuti csak ezt fogom magammal vinni, mert ebben minden fontosabb szín megtalálható.

dsc09348.JPG

dsc09358.JPGÉs íme a smink:

  • Strip Me - A szemöldökcsontra vittem fel belőle.
  • Let Loose - A mozgó rész középső részére vittem fel.
  • Get Loose - A mélyítővonalat árnyaltam vele nagyon enyhén.
  • Naked Nights - Az alsó szempillasort emeltem ki vele, illetve egy fekete szemceruzával. 
  • Super Cool - A külső mozgó részre vittem fel belőle és alaposan elsatírozta.

dsc09421.JPG

dsc09423.JPG

Nyaklánc: Rossetti Bizsu

dsc09442.JPG

dsc09443.JPG

Hamarosan jön a "harmadik blokk" is ;)

Kommentek

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása